annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bestelling

Topic gestart op: 30-12-24 22h16

Antwoorden: 12 antwoorden

Joookeessss
Aspirant verkenner

Bestelling

Ik Heb vrijdag 27/12/24 een nieuwe iphone besteld voor 19u er stond bij voor 19u volgende dag in huis zelfs zaterdag maar dat is niet het geval… heb alleen een bevestingsmail gekregen voor de rest niets! Het is ondertussen maandagavond en ben nog steeds aan het wachten…

Labels (1)
0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
Joookeessss
Aspirant verkenner

heb 27/12/24 nieuwe iphone 16 plus besteld op orange, tis nu al 7 dagen geleden ondertussen en nog niks ontvangen orange vanmiddag aan de lijn gehad en ze hadden men rijkregister en id nummer nodig. Veel geholpen ben ik er niet mee!!

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Joookeessss  een goedemorgen,

het heeft géén zin om jezelfde vraag dubbel te stellen hoor.

Je kan in je vorige topic verder gaan, zo zien wij ook

wat er al geantwoord is en moeten we niet alles opnieuw moeten uitleggen.

Hier is je vorige vraag.

https://community.orange.be/t5/Toestellen-en-instellingen/Bestelling/m-p/170494

En op deze is deze goed beantwoord?

https://community.orange.be/t5/Toestellen-en-instellingen/Openingsuren/m-p/170562

Ik hoop dat er snel iets uit de bus komt.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Joookeessss

Laten we hopen dat het snel geleverd word 🙂 

Alvast de beste wensen 🙂 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Joookeessss 

Dat was helemaal niet de bedoeling hoor.

Fijn eindejaar.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Joookeessss 

Dat de volgende dag geleverd moet je niet te letterlijk nemen. Maar nu met deze feestdagen er tussen zeker al niet aangezien het overal heel druk is met bestellingen en pakjes te brengen. 

Ik heb ook ergens wat besteld en het is binnen. Ik kon dat voor 15 uur in orde brengen en dan brengen ze dat de volgende dag maar ik kreeg direct bericht dat door drukte de pakjes niet tijdig geleverd kunnen worden. 

Nu in het algemeen zijn er wel meerdere topics hier die hetzelfde zeggen. Er zijn verschillende factoren die een rol spelen en nu zullen het zeker de feestdagen zijn en als je geluk hebt is het morgen binnen. Met wat pech na de feestdagen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen