Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-12-24 22h16
Antwoorden: 12 antwoorden
Ik Heb vrijdag 27/12/24 een nieuwe iphone besteld voor 19u er stond bij voor 19u volgende dag in huis zelfs zaterdag maar dat is niet het geval… heb alleen een bevestingsmail gekregen voor de rest niets! Het is ondertussen maandagavond en ben nog steeds aan het wachten…
Mmm raar heb niets ontvangen dat het later zou zijn door de drukte 😉 verwacht het wel morgen zou gewoon erg zijn als het nog langer duurt zonder iets te mededelen. Heb hun ook proberen bereiken zelfs da ging niet…
Het is niet de eerste en laatste keer dat het langer gaat duren en je geen bericht ontvangt.
Maar Orange gaat hier ook niet voor iets tussen zitten want dacht dat het de Bpost is die dit levert. ( kan zijn dat het veranderd is dat weet ik niet want heb nog nooit besteld online bij Orange ).
Ik ben iemand met zeer veel geduld en vroeg het me gwn af, omdat op de website er iets anders staat en weet ook wel dat het met deze dagen wat vertraging loopt… maar niet moeilijk omdat te melden 🙂
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
3 | |
3 | |
2 | |
1 |