Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-11-18 13h28
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo;
Is het mogelijk me ergens in te schrijven voor de black friday actie. Ik heb geen tijd om telkens op de site te gaan. Een newsletter met alle toestellen opgelijst zou handig zijn. Ik hoop op interessantie acties. Zeker met de eindejaarsacties in aantocht.
De klok is wel een toffe noot op de pagina!
Grtz
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo;
Is het mogelijk me ergens in te schrijven voor de black friday actie. Ik heb geen tijd om telkens op de site te gaan. Een newsletter met alle toestellen opgelijst zou handig zijn. Ik hoop op interessantie acties. Zeker met de eindejaarsacties in aantocht.
Grtz
Hallo @Cleopatra, @patrick2,
Je kan je helaas niet inschrijven voor een nieuwsbrief over Black Friday bij Orange. Maar niet getreurd! Jullie en andere Tribers mogen me in een privébericht de volgende gegevens bezorgen:
🌵 Naam
🌵 Achternaam
🌵 E-mailadres
En je ontvangt persoonlijk een e-mail over deze super actie!
Tribe erop los
Groetjes
Assia
Hallo;
Grtz
Hallo @Cleopatra, @patrick2,
Je kan je helaas niet inschrijven voor een nieuwsbrief over Black Friday bij Orange. Maar niet getreurd! Jullie en andere Tribers mogen me in een privébericht de volgende gegevens bezorgen:
🌵 Naam
🌵 Achternaam
🌵 E-mailadres
En je ontvangt persoonlijk een e-mail over deze super actie!
Tribe erop los
Groetjes
Assia
GE-WEL-DIG!
Bedankt @AssiaA! Waardeer ik enorm. Hopelijk komt er een permanente oplossing voor de newsletters over de acties van Orange
Ik kijk alvast uit naar de toekomstige acties
@Cleopatra inschrijven zal jammer genoeg niet mogelijk zijn voor de black friday. De aanbiedingen zullen die dag bekend gemaakt worden en wie er het eerste bij is heeft het eerst prijs.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
3 | |
2 | |
2 | |
2 |