Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-10-23 20h27
Antwoorden: 13 antwoorden
Ik kocht begin oktober een nieuwe smartphone, namelijk de Xiaomi Redmi Note 12 Pro 5G.
Hierbij krijg ik gratis draadloze oortjes. Ik heb het aanvraagformulier ingevuld en de mail ontvangen.
Maar telkens wanneer ik de aanvraag wil doormailen naar orange@good-deal.be met een foto van de factuur en de IMEI krijg ik een foutmelding. Ik heb al geprobeerd om vanaf een ander mail adres te sturen, maar ik blijf deze melding krijgen, mijn aanvraag komt dus niet toe:
Er is een probleem met het postvak van de geadresseerde. Verzend het bericht opnieuw. Als het probleem zich blijft voordoen, neemt u contact op met de e-mailbeheerder.
smtp-2-9001.mail.infomaniak.ch gaf deze fout:
Spam message rejected
Iemand enig idee hoe ik Orange kan bereiken over dit probleem? Want ik blijf deze melding nu al meer dan een week krijgen en kan mijn cadeau dus niet aanvragen. Nog mensen dit probleem?
Bedankt.
Nee het is geen actie van Orange maar wel degelijk van Xiaomi.
Orange is enkel de verdeler die mogen dit soort acties niet opzetten dat mag en doet enkel de fabrikant. Waarom moet je dit dan doorsturen naar Orange vraag je je dan af ?
Omdat je moet kunnen aantonen dat je toestel wel degelijk daar gekocht is en niet bij een ander.
@patrick2 mij maakt het niet uit naar wie ik moet sturen. Ik had graag dat ik hetgeen men beloofd kan leveren. Dat zal dus weer niet lukken want de ene stuurt me naar de andere. Ik zal me er maar bij neerleggen dat het niks wordt.
@deurenkletser heb je via FB geprobeerd?
@Josette : jazeker, maar het antwoord was duidelijk, vraag het maar aan Xiaomi en daar weten ze van toeten of blazen want zij zeggen dat Orange de actie organiseert.
Ik zal me er wel bij neerleggen dat ik naar dat zogenaamde cadeau kan fluiten.
@deurenkletser goedenavond, niet zo snel opgeven hoor!
Waar je recht op hebt dien je te krijgen.
Doe eens een mail naar: Xiaomi
https://www.mi.com/nl/support/offline-form
Succes.