annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Coyote op Apple carplay

Topic gestart op: 19-08-19 16h20

Antwoorden: 9 antwoorden

azergod
Aspirant verkenner

Coyote op Apple carplay

OPGELOST

Ik kan met mijn iPhone xr op Apple CarPlay. 

Mijn wagen heeft dit ook en kan Google Maps en waze ook zonder probleem gebruiken.

als ik coyote wil gebruiken zegt Apple car play dat ik op men gsm iets moet doen en geeft deze een error iets wat lijkt op je moet een abonnement hebben. Maar dan geeft die ook een error als je dan het abonnement wilt bekijken.

ik heb namelijk gratis coyote via orange.

 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@azergod 

Voor zover ik het begrepen heb werkt Coyote via het Orange abo ENKEL op de foon zelf. Doorlinken naar de carplay zal dus niet lukken.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
SlePet
Gewaardeerd verkenner

Graag gedaan. Ik weet wel dat ik vorig jaar bij Coyote éénmalig kon betalen om dit naar mijn scherm in de auto te kunnen streamen. Was iets van een 12 of 15€ dacht ik. Eens benieuwd als dit dan nog werkt of als dat dan ook verdwenen is. Heb alleen geen gsm momenteel met mirror - link.

0 pluimen
SlePet
Gewaardeerd verkenner

Heb sinds eergisteren een toestel met mirrorlink. Coyote werkt niet met volledig scherm, maar als je je home scherm opzet, werkt coyote wel met de schermoverlay. Net zoals op je gsm. Je krijgt meldingen over flitsers die je tegenkomt & je kan ook meldingen geven als je er zelf ziet. Het is dus bruikbaar genoeg. 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@azergod 

Voor zover ik het begrepen heb werkt Coyote via het Orange abo ENKEL op de foon zelf. Doorlinken naar de carplay zal dus niet lukken.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Droppie
Ervaren verkenner

Hoi, ik heb net de klantenservice gebeld maar die kunnen geen fatsoenlijk antwoord geven, zoiet van zoek het zelf maar uit op internet. 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Droppie 

Je kunt altijd eens proberen de klantendienst van Coyote te contacteren om te zien of die daar iets over kunnen zeggen.

Maar zoals gezegd, volgens mij werkt het enkel op de foon zelf .... Robot Verdrietig

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen