annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Dure abonnementsprijzen bij abo+toestel

Topic gestart op: 17-12-19 16h21

Antwoorden: 19 antwoorden

aka_daisy
Gewaardeerd verkenner

Dure abonnementsprijzen bij abo+toestel

Hallo iedereen

Ik was op de website eens aan het bekijken of er een interessant GSM toestel tussen stond dat ik zou kunnen aankopen. Wat ik echter vind op de website zijn vreemde bedragen:

 

Ik heb momenteel een dolfijn abo van maandelijks 15 euro. Ik bekijk hetzelfde abonnement met bvb een Samsung Galaxy A20e. Het toestel kost normaal gezien 180 Euro (afgerond). Als ik dit zou nemen met een dolfijn abonnement moet ik maandelijks 25 Euro betalen ipv 15 Euro en dit 24 maanden lang. Als ik even reken dan komt dit neer op 240 Euro??? Plus de 9 Euro die je zo moet betalen... Ofwel is mijn hoofdrekenen niet meer up to date ofwel is dit niet correct. Tenzij ik dit verkeerd zie, kan iemand mij het dan even uitleggen aub?

 

Groetjes

Davy

Labels (1)
19 ANTWOORDEN 19
Movieman
Aspirant genezer

@Surfer je hebt het over de prijs voor zelfstandigen @aka_daisy heeft het over de prijs voor particulieren.

0 pluimen
Surfer
Ervaren genezer

Aja, nu zie ik het... Had het even niet gezien.

0 pluimen
Surfer
Ervaren genezer

Samsung Galaxy A20e:

(zonder abo 179 euro)

https://eshop.orange.be/nl/toestellen/smartphones-gsm?search=Galaxy%20A20e&brand=120&sort=price&dir=...

Met abo:

25 euroX24 maanden=  600 euro + 9euro= 609 (-179 euro los toestel = 430 winst Orange, abo niet afgetrokken) (430 euro - 360 euro abo Dolfijn = 70 euro winst, pure winst zou dit 52 euro ongeveer.)

https://eshop.orange.be/nl/toestellen/smartphones-gsm/samsung/samsung-galaxy-a20e-zwart

Als dat zo is, Boere bedrog bovenste plank!

Update: 

Dezelfde Samsung in Fnac is 169 euro & 160.55 euro

Bol.com: 165 euro voor dit toestel

Cool.blue: 164.99 euro

 

z40752
Aspirant verkenner

Er loopt duidelijk iets fout bij Orange. Kunnen ze hier nog wel rekenen. 170€ intrest op een toestel dat maar 199 kost????? Sorry mij niet gezien. 

 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@z40752 

Dat is altijd al zo geweest. Je moet goed rekenen alvorens een toestel met abo te kopen. Zeker in de lagere prijsklasse.

Er is eens (zoekmachine ..) een Triber geweest die boudweg zei dat voor toestellen onder de € 500 je niet eens de moeite moest doen om na te rekenen, nooit gunstig.

Zo extreem zou ik het nu toch ook weer niet stellen, maar het klopt wel dat je steeds goed de berekening moet maken.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen