annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Dure abonnementsprijzen bij abo+toestel

Topic gestart op: 17-12-19 16h21

Antwoorden: 19 antwoorden

aka_daisy
Gewaardeerd verkenner

Dure abonnementsprijzen bij abo+toestel

Hallo iedereen

Ik was op de website eens aan het bekijken of er een interessant GSM toestel tussen stond dat ik zou kunnen aankopen. Wat ik echter vind op de website zijn vreemde bedragen:

 

Ik heb momenteel een dolfijn abo van maandelijks 15 euro. Ik bekijk hetzelfde abonnement met bvb een Samsung Galaxy A20e. Het toestel kost normaal gezien 180 Euro (afgerond). Als ik dit zou nemen met een dolfijn abonnement moet ik maandelijks 25 Euro betalen ipv 15 Euro en dit 24 maanden lang. Als ik even reken dan komt dit neer op 240 Euro??? Plus de 9 Euro die je zo moet betalen... Ofwel is mijn hoofdrekenen niet meer up to date ofwel is dit niet correct. Tenzij ik dit verkeerd zie, kan iemand mij het dan even uitleggen aub?

 

Groetjes

Davy

Labels (1)
19 ANTWOORDEN 19
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Surfer 

Het is geen boerenbedrog, er staat niks verborgen of kleine lettertjes. Het is aan eenieder om voor zichzelf de rekensom te maken.

Het is trouwen sowieso opvallend dat je hetzelfde smartphone abo kunt nemen bij verschillende foons die allemaal een (sterk) uiteenlopende prijs hebben. Dan weet je meteen dat de ene meer winst zal opleveren dan de andere voor Orange.

Bottom line is: het staat niet verborgen. Maak zelf de rekensom en kies zorgvuldig.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Surfer
Ervaren genezer

Orange is hier niet de goedkoopste, maar duurder.

De prijzen die ik aanhaalde, zijn wel degelijk de prijzen van de andere aanbieders. 

20 euro*24 = 480 euro - 360 euro abo = 120 euro prijs toestel en je legt daarop bijv. 49 euro, dan ben je in de buurt van de andere aanbieders. Als je de goedkoopste wil zijn, dan kan je bijv. zeggen de klant legt er 39 eruo op en dan is het toestel 159 euro ipv 169 of 179 euro nu (op hun website). 

Als hier Orange de goedkoopste wil zijn en klanten kan bedienen en bereiken, dat zou pas service ZIJN. 

Mij is geleerd, dat de verborgen getallen een vorm van bedrog is!

 

Abo Dolfijn promo web 3 maanden: 7.5 euro ipv 15 euro

https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/abonnementen/dolfijn

Movieman
Aspirant genezer

@aka_daisy eigenlijk betaal je uw smartphone af met intrest daar komt het op neer. Je mag het beschouwen als een lening die je aangaat. Het enige wat je bij krijgt is meer data bij je Dolfijn. Heb je Love verdubbeld deze data tot 5gb.

0 pluimen
z40752
Aspirant verkenner

Intrest betalen is normaal. Maar 170€ intrest op een toestel van 199€ is wel absurd vindt je niet.

Xiaomi Redmi  Note 8T. Prijs 199. Met koala abonement 35€. Dus 15€ voor de toestel x24=360+9= 369€ voor een toestel dat maar 199 kost??? Logica is wel ver zoek bij deze 170€ intrest????

Maak een berekening bij Prox voor de Samsung A51 en je komt veel goegkoper uit met abonement van 27€+10=37/maand. onbeperkt bellen en 8GB. Hoe kan dat ???? Orange is plost duurder dan Proxi

Ik begrijp hier niets van.

0 pluimen
aka_daisy
Gewaardeerd verkenner

Wow serieuze intresten dan wel. Een woekerlening 😀

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen