annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ervaring Orange Shop

Topic gestart op: 05-11-19 22h01

Antwoorden: 9 antwoorden

Othername
Aspirant verkenner

Ervaring Orange Shop

Beste,

Ik ben vandaag naar de Orange shop in de veldstraat in Gent geweest om een iphone 11 pro te kopen via jullie gespreid betalen systeem: https://www.orange.be/nl/gespreid-betalen
De verkoper in jullie shop zei echter dat dit systeem niet meer bestaat.
Vervolgens heb ik naar jullie helpdesk gebeld en daar heeft men mij verteld dat dit wel mogelijk was (de iphone gespreid over 12 maand betalen). Ik ben vervolgens terug naar de orange shop geweest maar daar heeft men mij opnieuw (erg onbeleefd) verteld dat dit niet mogelijk was.

Wij zijn ondertussen twee jaar klant bij orange maar vinden dergeljke service eigenlijk onaanvaardbaar. Dit systeem staat duidelijk op jullie site vermeld en zou ook correct in jullie shops moeten aangeboden worden.

Uw reactie tegemoetziend

Labels (1)
9 ANTWOORDEN 9
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Beste,

Ik ben vandaag naar de Orange shop in de veldstraat in Gent geweest om een iphone 11 pro te kopen via jullie gespreid betalen systeem: https://www.orange.be/nl/gespreid-betalen
De verkoper in jullie shop zei echter dat dit systeem niet meer bestaat.
Vervolgens heb ik naar jullie helpdesk gebeld en daar heeft men mij verteld dat dit wel mogelijk was (de iphone gespreid over 12 maand betalen). Ik ben vervolgens terug naar de orange shop geweest maar daar heeft men mij opnieuw (erg onbeleefd) verteld dat dit niet mogelijk was.

Wij zijn ondertussen twee jaar klant bij orange maar vinden dergeljke service eigenlijk onaanvaardbaar. Dit systeem staat duidelijk op jullie site vermeld en zou ook correct in jullie shops moeten aangeboden worden.

Uw reactie tegemoetziend

Ugh @Othername,

Dit systeem is inderdaad beschikbaar, er zijn wel voorwaarden gebonden aan deze gespreide betaling. Als je deze voorwaarden niet voldoet kan het zijn dat dit 0% krediet wordt geweigerd, misschien komt het daarvan.

@patrick2 heeft inderdaad gelijk, als je denkt dat je de voorwaarden wel voldoet ga zeker naar een andere shop 🙂

Totem's zonnegroeten,

Totem

patrick2
Wijze
Wijze

@Othername  dit systeem bestaat wel degelijk binnen Orange. De verkoper daar zal nieuw geweest zijn of tegen zijn goesting gestaan hebben. Zou allerzins terug naar een andere shop gaan waar u wel geholpen wordt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Lautjes84
Ervaren verkenner

Ik raad de shops aan in Aalst en Zottegem. Supervriendelijk personeel 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Othername 

Ik vind het uiteraard niet leuk wat u overkomen is, maar langs de andere kant wil ik wel even ophelderen dat wij, hier op Tribe, daar ook verder niets aan kunnen dien buiten u tips en goede raad meegeven. Wij zijn namelijk zelf ook allemaal gewone klanten en geen medewerkers van Orange.

Er zijn wel enkele moderators aanwezig en dat zijn natuurlijk wel Orange medewerkers, maar hun taak is het forum in goede banen leiden en geenszins de klantendienst vervangen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Othername 

Als tip kan ik u enkel meegeven de raad van @patrick2 op te volgen en eens een andere shop binnen te stappen. Het is steeds een klein beetje lotto spelen ... Je moet wat geluk hebben om een vriendelijke en bekwame medewerker van de klantendienst als gesprekspartner te hebben ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen