Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-08-23 09h47
Antwoorden: 9 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik kreeg gisteren een mail van orange waarbij ze me esim aanraadden. Ik deed de aanvraag via de app zoals in de mail stond, maar dat werkte niet. ik heb dan gebeld en er werd een service ticket aangemaakt. Toen werkte mijn fysieke sim nog wel.
Vanmorgen kreeg ik een mail waarin staat dat de aanvraag gelukt is. Mijn vorige sim kaart is geschrapt en ik heb nu een nieuw sim nummer gekregen, ik vermoed het esim nummer.
Echter, ik heb geen service. En omdat de fyskieke niet meer werkt, kan ik ook niet naar de helpdesk bellen. Wat kan ik doen??
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Intussen is het gelukt. Heb gewoon opnieuw het proces opgestart en plots werkte het wel direct.
Als je de tijd hebt ga gewoon naar een Orange shop en je nummer wordt weer op een simkaart gezet. Dat zal de makkelijkste manier zijn op dit moment dan ben je ook weer bereikbaar.
Intussen is het gelukt. Heb gewoon opnieuw het proces opgestart en plots werkte het wel direct.
Allemaal goed en wel, een esim.
Als je telefoon kapot gaat, en je zit in het buitenland, kun je geen sim meer in een andere telefoon steken
De kans is groter dat je telefoon gestolen wordt in het buitenland dan dat die defect gaat. Een fysieke sim kan ook defect gaan. Een esim kan je in principe gewoon activeren op een andere telefoon. Bij de meeste operatoren kan dit door de QR-code te scannen die je terugvindt in de klantenzone (geen idee of Orange dit ook doet) en ben je terug vertrokken.