Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-08-23 09h47
Antwoorden: 9 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik kreeg gisteren een mail van orange waarbij ze me esim aanraadden. Ik deed de aanvraag via de app zoals in de mail stond, maar dat werkte niet. ik heb dan gebeld en er werd een service ticket aangemaakt. Toen werkte mijn fysieke sim nog wel.
Vanmorgen kreeg ik een mail waarin staat dat de aanvraag gelukt is. Mijn vorige sim kaart is geschrapt en ik heb nu een nieuw sim nummer gekregen, ik vermoed het esim nummer.
Echter, ik heb geen service. En omdat de fyskieke niet meer werkt, kan ik ook niet naar de helpdesk bellen. Wat kan ik doen??
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Intussen is het gelukt. Heb gewoon opnieuw het proces opgestart en plots werkte het wel direct.
Orange kan je een QR code opsturen, of je kunt het proces activeren via de MyOrange app op je phone. Dan komt er geen QR code aan te pas.
Ik zit vooral te wachten op het integreren van de esim in apple watch. Orange zegt me al meer dan een twee jaar dat ze hier mee bezig zijn, maar helaas is het nog niet beschikbaar. Het zal eerder niet willen dan niet kunnen zijn.
>Het zal eerder niet willen dan niet kunnen zijn.
Of belangrijker dingen te doen hebben ...
Heb in de tijd dat hem uitkwam eens 'getest' en het is heel handig eerlijk is eerlijk. Je hebt wel ergens een puntje maar als we daar rekening mee moeten houden dan moet je nooit E-sim nemen.
Bedankt. Uiteindelijk de Esim activatie nogmaals opnieuw gedaan via de my orange app en die nieuwe aanvraag ging wel
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |