Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-12-19 02h21
Antwoorden: 29 antwoorden
Ben eens aan rond snuffelen op de website van Orange en waar is mijn oog op gevallen?
Bekijk deze link eens :
Ik denk dat Orange een stapje voor heeft voor alle Apple fans die wachten op Esim !!!!
ZEKER DE LINKS BEKIJKEN !!!
Naar aanleiding van URL in startpost een Google Pixel besteld. Toen ik merkte dat de webpagina opeens niet meer bestond, was ik er niet gerust op. Vandaar even contact opgenomen met de Orange Business support.
Hun antwoord: momenteel nog niet beschikbaar voor Business klanten, maar verantwoordelijke wist te bevestigen dat dit wel reeds kon in Orange shops voor particuliere klanten.
Eens ik de bestelling ontvangdn heb zal ik mijn privé-SIM in een Orange-shop laten converteren naar een E-sim. Hopelijk lukt dit ook effectief, en valt men daar niet uit de lucht...
Ben ook eens tot onze Orange winkel geweest in de stad en heb daar heel toevallig de ' grote baas ' gesproken over de Esim. Die wist mij te zeggen dat er een meeting over geweest is en dat het volgend jaar dus echt gaat gebeuren. Vandaar dat deze info ook al op de website staat.
Hallo,
Goh ja als Android gebruiker en Samsung fan heb ik hier echt niets aan he ... hoop dat in de toekomst Samsung en andere Android toestellen dit ook zullen hebben , dan heb je er meer aan dan nu enkel 1 toestel.
Groetjes,
KJ