annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Esim in aantocht bij Orange !!! ZEKER LEZEN !

Topic gestart op: 28-12-19 02h21

Antwoorden: 29 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Esim in aantocht bij Orange !!! ZEKER LEZEN !

Ben eens aan rond snuffelen op de website van Orange en waar is mijn oog op gevallen? 

Bekijk deze link eens :

https://www.orange.be/nl/hulp/mijn-producten-en-diensten-beheren/mijn-nummer/hoe-een-esim-profiel-do...

https://www.orange.be/nl/hulp/mijn-producten-en-diensten-beheren/mijn-nummer/welke-toestellen-onders...

Ik denk dat Orange een stapje voor  heeft voor alle Apple fans die wachten op Esim !!!!

ZEKER DE LINKS BEKIJKEN !!!

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
29 ANTWOORDEN 29
Filip1
Aspirant verkenner

Naar aanleiding van URL in startpost een Google Pixel besteld. Toen ik merkte dat de webpagina opeens niet meer bestond, was ik er niet gerust op. Vandaar even contact opgenomen met de Orange Business support.

Hun antwoord: momenteel nog niet beschikbaar voor Business klanten, maar verantwoordelijke wist te  bevestigen dat dit wel reeds kon in Orange shops voor particuliere klanten.

Eens ik de bestelling ontvangdn heb zal ik mijn privé-SIM in een Orange-shop laten converteren naar een E-sim. Hopelijk lukt dit ook effectief, en valt men daar niet uit de lucht...

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Filip1  Ik ben effectief naar de shop geweest en men wist te zeggen dat het nog niet kon. Vandaar waarschijnlijk dat de linkjes eraf gehaald zijn 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Filip1 

Veel succes gewenst !

Hou ons hier op de hoogte wil je?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Ben ook eens tot onze Orange winkel geweest in de stad en heb daar heel toevallig de ' grote baas ' gesproken over de Esim. Die wist mij te zeggen dat er een meeting over geweest is en dat het volgend jaar dus echt gaat gebeuren. Vandaar dat deze info ook al op de website staat. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

Goh ja als Android gebruiker en Samsung fan heb ik hier echt niets aan he ... hoop dat in de toekomst Samsung en andere Android toestellen dit ook zullen hebben , dan heb je er meer aan dan nu enkel 1 toestel.

 

Groetjes,

KJ

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen