annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Esim in aantocht bij Orange !!! ZEKER LEZEN !

Topic gestart op: 28-12-19 02h21

Antwoorden: 29 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Esim in aantocht bij Orange !!! ZEKER LEZEN !

Ben eens aan rond snuffelen op de website van Orange en waar is mijn oog op gevallen? 

Bekijk deze link eens :

https://www.orange.be/nl/hulp/mijn-producten-en-diensten-beheren/mijn-nummer/hoe-een-esim-profiel-do...

https://www.orange.be/nl/hulp/mijn-producten-en-diensten-beheren/mijn-nummer/welke-toestellen-onders...

Ik denk dat Orange een stapje voor  heeft voor alle Apple fans die wachten op Esim !!!!

ZEKER DE LINKS BEKIJKEN !!!

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
29 ANTWOORDEN 29
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  ik vermoed dat het er ook aan zit te komen. Het is wel vervelend dat enkel Apple op dit moment deze functie ondersteund. Goed je hebt tegenwoordig wel dat de Android toestellen twee simkaarten ondersteunen maar je extra geheugen kaart kan dan niet meer geplaatst worden. Dus in dat opzicht ben ik het volledig eens dat de Android gebruiker in de kou staat.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

Geduld hebben zeker? 

 

Groetjes,

KJ

patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  ik vrees er voor dat er geduld moet zijn. Denk ook dat de meeste fabrikanten van Android toestellen hier een update voor moeten uitbrengen aangezien het er niet standaard op staat op de toestellen zoals bij Apple. Iphone's hebben een ingebouwde simkaart waarop dit mogelijk is maar een Android toestel heeft dit niet. Dus er zal ergens iets moeten komen waarop dit technisch mogelijk gaat moeten zijn. Je kan geen nummers koppelen aan een niet bestaande chip die er niet in zit dus hoe ze het gaan oplossen voor Android toestellen geen idee. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Movieman
Aspirant genezer

@Anonymous geef je overschot van gelijk  ben ook tevreden met mijn Xiaomi op Android meer moet dat niet zijn het gaat me te snel allemaal hoewel ik de evolutie wel volg.

Cdt24801
Wijze
Wijze

Ook in mijn geval: het is een interessante evolutie op technisch gebied, maar meer ook niet.

Er zijn inderdaad ook android toestellen die twee sims kunnen herbergen, maar dat is dus niet hetzelfde als e-sim, klopt.

Ikzelf heb totaal geen behoefte aan twee sims, dus voor mij persoonlijk hoeft heel dat dual gedoe niet echt. Met alle respect voor hen die daar wel degelijk behoefte aanhebben of dat als nuttig ervaren. Zoals mensen die dikwijls in het buitenland zitten en ook een sim van dat land hebben.

Wat wel een verschil zou maken, dat is wanneer alle toestellen gewoon geen fysieke sim meer nodig zouden, dus een complete switch naar e-sim. Allemaal softwarematig. En van op afstand beheerbaar door de operatoren (of providers, zoals je wil). Een switch van operator is dan nog slechts een muisklik verwijderd. Dat laatste is imho een factor die de operatoren de boel doet vertragen ... Een te lage drempel voor de klanten om te switchen ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen