annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Esim in dualsim toestel

Topic gestart op: 28-08-22 13h22

Antwoorden: 4 antwoorden

Sir_Gino
Aspirant verkenner

Esim in dualsim toestel

Hi all, ik heb een dual sim Smartphone en heb daarover een vraagje...

Als ik 2 esims zou plaatsen in dit toestel, kan ik dan nog een gewone sim toevoegen? 

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Nate
Aspirant verkenner

Volgens wat ik heb begrepen kunnen er maar twee lijnen actief zijn (Geen idee of dit ondertussen al kan met 2 esims). 

Zo probeerde ik met een dual sim en 1 esim te werken. Dit lukte niet. Ik moest kiezen welke twee lijnen ik wou gebruiken en welke ik wou uitschakelen. Je kan dus sowieso maar 2 lijnen gebruiken. 

Er bestaan echter wel al Chinese telefoons en enkele Qualqom prototypes waar meerdere esims wel tegelijkertijd gebruikt kunnen worden. 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Dual sim = twee fysieke kaarten

Je moet eerst zien of je smartphone een esim aankan

 

0 pluimen
Sir_Gino
Aspirant verkenner

Er zit al een e-sim in het toestel en een fysieke sim. Ik wil deze laatste omschakelen naar ook een e-sim en mogelijk in het buitenland dan een plaatselijke fysieke sim bijplaatsen. Dan heb ik eigenlijk 3 simkaarten in het toestel...

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Welke smartphone heb je ?

 

Ik lees  ook dat je verschillende esims kunt hebben - maar er maar 1 actief kan zijn - je moet zelf switchen tussen de ene en de andere 

 
You can store more than one eSIM in your iPhone, but you can use only one at a time. To switch eSIMs, tap Settings, tap either Cellular or Mobile Data, and then tap the plan you want to use. Then tap Turn On This Line.
 

Zie hier dat een iphone 13 twee esims aankan die alletwee actife zijn.  Maar zal geen fysieke nano sim meer hebben 

iPhone 13 Models Support Dual eSIMs [Updated] - MacRumors

 

Dus moet ik zeggen dat ik niet zeker weet,  Waarschijnlijk lukt het wel, maar je zult maar 1 esim actief hebben en je zult moeten switchen tussen esim profielen

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen