Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-08-22 13h22
Antwoorden: 4 antwoorden
Hi all, ik heb een dual sim Smartphone en heb daarover een vraagje...
Als ik 2 esims zou plaatsen in dit toestel, kan ik dan nog een gewone sim toevoegen?
Volgens wat ik heb begrepen kunnen er maar twee lijnen actief zijn (Geen idee of dit ondertussen al kan met 2 esims).
Zo probeerde ik met een dual sim en 1 esim te werken. Dit lukte niet. Ik moest kiezen welke twee lijnen ik wou gebruiken en welke ik wou uitschakelen. Je kan dus sowieso maar 2 lijnen gebruiken.
Er bestaan echter wel al Chinese telefoons en enkele Qualqom prototypes waar meerdere esims wel tegelijkertijd gebruikt kunnen worden.
Dual sim = twee fysieke kaarten
Je moet eerst zien of je smartphone een esim aankan
Er zit al een e-sim in het toestel en een fysieke sim. Ik wil deze laatste omschakelen naar ook een e-sim en mogelijk in het buitenland dan een plaatselijke fysieke sim bijplaatsen. Dan heb ik eigenlijk 3 simkaarten in het toestel...
Welke smartphone heb je ?
Ik lees ook dat je verschillende esims kunt hebben - maar er maar 1 actief kan zijn - je moet zelf switchen tussen de ene en de andere
Zie hier dat een iphone 13 twee esims aankan die alletwee actife zijn. Maar zal geen fysieke nano sim meer hebben
iPhone 13 Models Support Dual eSIMs [Updated] - MacRumors
Dus moet ik zeggen dat ik niet zeker weet, Waarschijnlijk lukt het wel, maar je zult maar 1 esim actief hebben en je zult moeten switchen tussen esim profielen
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |