annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Esim

Topic gestart op: 05-09-20 19h10

Antwoorden: 3 antwoorden

sverrept
Aspirant verkenner

Esim

OPGELOST

Opgelet! Als je esim gebruikt en je besluit je Orange abonnement te wijzigen naar prepaid, kan de esim niet worden behouden

Enkel de Orange shops hebben know-how over alles omtrent e-Sim, de klantenservice helaas niet (hieronder wat ik heb ervaren met de klantenservice)

De klantenservice had mij meermaals verzekerd dat dit wél mogelijk was.  Toen de omschakeling van mijn abonnement naar prepaid rond was, viel het Orange netwerk weg “geen service”. 

De klantenservice zag geen enkel probleem “Het is geactiveerd” “de Sim is in orde” “het moet werken”. Na 5 langs telefoongesprekken werd ik naar de shop gestuurd. 

In de shop kreeg ik onmiddellijk te horen dat esim vervalt bij overstap naar prepaid en heb ik terug een abonnement moeten nemen. 


eSIM bij Orange Orange herlaadkaart 

Abonnement overschakeling 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@sverrept  het is goed dat je er een vermelding van maakt maar dit is al een algemeen bekend iets bij iedereen. Het is ook groot door Orange zelf verkondigd dat dit niet mogelijk is. 

patrick2_0-1599326705155.png

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@sverrept  het is goed dat je er een vermelding van maakt maar dit is al een algemeen bekend iets bij iedereen. Het is ook groot door Orange zelf verkondigd dat dit niet mogelijk is. 

patrick2_0-1599326705155.png

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


sverrept
Aspirant verkenner

Thanks @patrick2! Wist niet dat dit al algemeen geweten was! Heeft lang geduurd vooraleer ik een juist antwoord kreeg via shop uiteindelijk en ik ben vandaag pas hier een kijkje beginnen nemen... Ik weet nu waar ik met vragen terecht kan! 🙂

haelewyn
Leidende verkenner

Er staat daar ook dat prepaid NOG niet compatibel is met Esim.
Dat kan ooit wel nog veranderen.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen