Toestellen en instellingen
Je oog laten vallen op een nieuwe smartphone? De nieuwste smartwatch uitgetest of benieuwd naar de reviews over de nieuwste producten van onze techbloggers ? Dan vind je zeker iets naar jouw gading in deze rubriek.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Aspirant verkenner

Factuur voor bestelde toestel

Hallo,

Heb via website van Orange een iPhone 11 gekocht begin november 2019. Heb nog steeds geen factuur ontvangen, via telefoon "van kastje naar de muur gestuurd". In Orange winkel kunnen ze ook niet helpen. Iemand hier een oplossing voor?

Dank

Labels (1)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
Highlighted
Leidende sjamaan

Re: 😀😀😀

@MARLEENV  bedoeld u de factuur voor betaling van uw abonnement of van de aangekochte iphone te betalen? Normaal gaat u de factuur voor de betaling van de gsm al gehad moeten hebben want online wordt dient er direct een betaling gedaan te worden. 

Moest het gaan om de factuur van uw abonnement dan gaat u deze toch ontvangen een deze dagen. Wat zegt de klantendienst ?

Patrick2 |    Wees wie je bent ,niet wie de wereld wil dat je bent! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Highlighted
Aspirant verkenner

Het gaat inderdaad over een aankoop van een Iphone. Heb onmiddellijk via website betaald met creditcard.

Klantendienst (via winkel) kon niets terugvinden, ondanks dat ik de 'pakbon' met ordernr. e.d. mee had. Hebben nu blijkbaar een dossier geopend, ik kan alleen maar afwachten nu. Toch wel een rare situatie ...

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@MARLEENV  betaling met een creditkaart duurt een maand voor je de factuur hebt omdat u het eigenlijk leent via de bank. Dat ze niks terug vinden van uw bestelling is wat teleurstellend maar weet dat via de klantendienst hier geen info over gekend is. U besteld wel wat maar dat gaan buiten de klantendienst om. Beste zou zijn dat er een telefoonnummer is wat u krijgt als er iets is met de bestelling of als u er vragen over heeft. Hopelijk is uw bestelling snel binnen zodat u van de nieuwe aankoop gebruik kan maken.

0 pluimen
Highlighted
Aspirant verkenner

iPhone heb ik ontvangen, gelukkig ...

Betaling zelf met creditkaart is gebeurd begin november en is van onze rekening gegaan op 2 december, dus die hebben ze ontvangen.

Heb factuur nodig voor boekhouding, en deze ontbreekt.

Toch bedankt voor je antwoorden en hopelijk komt het ooit in orde. Maar voor mij geen bestellingen niet meer bij Orange 😞

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@MARLEENV  ah ok . Heeft u ook geen factuur ontvangen in uw email ergens of in de spam box ? Dat er geen factuur  komt van de aankoop lijkt mij bizar want dat heeft u nodig voor de garantie. 

0 pluimen
Highlighted
Aspirant verkenner

Neen, niets ontvangen via mail.

Raar ook dat de klantendienst, zelfs met klantordernummer op pakbon niets vindt ...

0 pluimen
Highlighted
Grote Wijze
Grote Wijze

@MARLEENV  bedoeld u de factuur voor betaling van uw abonnement of van de aangekochte iphone te betalen? Normaal gaat u de factuur voor de betaling van de gsm al gehad moeten hebben want online wordt dient er direct een betaling gedaan te worden. 

Moest het gaan om de factuur van uw abonnement dan gaat u deze toch ontvangen een deze dagen. Wat zegt de klantendienst ?

Ugh @MARLEENV,

Je krijgt normaal gezien je factuur 2 weken na je bestelling. Als je geen antwoord krijgt via de klantendienst, aarzel zeker niet om contact op te nemen met de webcare-tribe ze kunnen nog altijd de vraag stellen aan de gepaste dienst.
Totem's groet !

Totem

0 pluimen
Highlighted
Leidende verkenner

@MARLEENV 

In de bevestigingsmail van je bestelling staat vermeld dat deze per post 1 week na ontvangst van je iPhone per post wordt bezorgd. 
Zoals vermeld in die mail geld deze factuur als garantiebewijs. 
In die mail staat tevens je Facturatie en leveringsadres vermeld. Deze kunnen verschillend zijn. Deze vermeldt tevens het bedrag en de betalingswijze. 
bij mij is dit vlekkeloos verlopen. 
Aan de hand van die 2 mails moeten ze bij de klantenservice toch alle info terugvinden?

Groetjes

0 pluimen
Highlighted
Aspirant verkenner

Is dit ondertussen al in orde? Hier hetzelfde probleem!

Heb ik ook nodig voor de boekhouding. Zo moeilijk kan dit toch niet zijn...

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen