Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-12-22 21h25
Antwoorden: 10 antwoorden
Terug hetzelfde probleem. Ik betaal voor 2 tv boxen, terug hetzelfde probleem, hoe komt het dat ik voor deze 2 moet betalen maar slechts opnamecapaciteit voor één en maar 2 programma's kan tegelijkertijd kan programmeren
Ja dat ken hé missen is menselijk maar wel goed dat het duidelijk is.
(In Wallonië: 4 opnames tezelfdertijd en 1 zender bekijken. In Vlaanderen en in Brussel: 2 opnames tezelfdertijd en 1 zender bekijken).
dus voor alle duidelijkheid, ik heb 2 tv-boxen en kan maar samen 2 programma's opnemen en naar 1 zender kijken, op de 2de kan er dan maar gekeken worden naar de zender waar de eerst geopende opstaat, waarom zou je er dan 2 nodig hebben?
Ja dat is de vraag ik die mij ook stel.
Het is niet dat als je een tweede tv box neemt je ook meer kan doen , je functionaliteiten verdubbelen namelijk niet. Je cloud opslag wordt ook niet groter alles blijft gelijk.
het gaat niet over verdubbeling de cloud-opslag, alhoewel dat ook maar normaal zou zijn, maar over het aantal programma's dat je tezelfdertijd kan opnemen met 2 tv-boxen, zou toch normaal 4 moeten zijn, om alleen tv te kijken zou het zot zijn om voor 2de box te betalen
Het schijnt twee opnames per mediahuis te zijn @maurice45
Re: Opnemen - Tribe (orange.be)
Ik het er ooit 5 terzelfdertijd ingesteld zonder problemen. Na de 5 ben ik gestopt
Verder kun je toch een opname vanaf gelijk welke decoder bezien
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |