annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Factuur

Topic gestart op: 23-12-22 21h25

Antwoorden: 10 antwoorden

maurice45
Aspirant verkenner

Factuur

Terug hetzelfde probleem. Ik betaal voor 2 tv boxen, terug hetzelfde probleem, hoe komt het dat ik voor deze 2 moet betalen maar slechts opnamecapaciteit voor één en maar 2 programma's kan tegelijkertijd kan programmeren

Labels (1)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
patrick2
Wijze
Wijze

@maurice45 

Ja dat ken hé missen is menselijk maar wel goed dat het duidelijk is. 

(In Wallonië: 4 opnames tezelfdertijd en 1 zender bekijken. In Vlaanderen en in Brussel: 2 opnames tezelfdertijd en 1 zender bekijken).

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
maurice45
Aspirant verkenner

dus voor alle duidelijkheid, ik heb 2 tv-boxen en kan maar samen 2 programma's opnemen en naar 1 zender kijken, op de 2de kan er dan maar gekeken worden naar de zender waar de eerst geopende opstaat, waarom zou je er dan 2 nodig hebben?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@maurice45 

Ja dat is de vraag ik die mij ook stel. 

Het is niet dat als je een tweede tv box neemt je ook meer kan doen , je functionaliteiten verdubbelen namelijk niet. Je cloud opslag wordt ook niet groter alles blijft gelijk. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
maurice45
Aspirant verkenner

het gaat niet over verdubbeling de cloud-opslag, alhoewel dat ook maar normaal zou zijn, maar over het aantal programma's dat je tezelfdertijd kan opnemen met 2 tv-boxen, zou toch normaal 4 moeten zijn, om alleen tv te kijken zou het zot zijn om voor 2de box te betalen 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Het schijnt twee opnames per mediahuis te zijn @maurice45 

Re: Opnemen - Tribe (orange.be)

Ik het er ooit 5 terzelfdertijd ingesteld zonder problemen.  Na de 5 ben ik gestopt

Verder kun je toch een opname vanaf gelijk welke decoder bezien

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen