annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flybox besteld, nog niet gekregen

Topic gestart op: 06-04-20 22h23

Antwoorden: 3 antwoorden

johangs
Aspirant verkenner

Flybox besteld, nog niet gekregen

Ik heb op 16 maart 2020 een online-betaling gedaan van 39,00€ voor de aankoop van Flybox 150GB. Tot hiertoe op 06/04/2020 heb ik nog niets ontvangen, geen toestel of niets. Kan iemand me hiermee helpen? 

Labels (2)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
bram-riviere
Gewaardeerd verkenner

Er kan misschien wat vertraging opzitten door die corona toestand

patrick2
Wijze
Wijze

@johangs  ik heb het vermoeden dat er een vertraging is in de bestellingen. Is het bij Orange of is het bij de Bpost dat weet ik niet. Beste kan je je eens richten tot het webCare team. Dat is via messenger of via twitter en dan daar je vraag eens stellen. Deze gaan dat moeten nakijken waar het probleem zich voordoet. Geef ook je bestel nummer en alles mee wat je hebt. Je gaat via hun niet direct antwoord hebben omdat ze dit naar de juiste diensten sturen en als er bij de Bpost iets is zal de Bpost ook weer met Orange contact moeten nemen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Superbonbon
Ervaren genezer

@johangs Ik zie dat je hier nieuw bent, kun je jezelf even voorstellen ?

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen