Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-04-20 22h23
Antwoorden: 3 antwoorden
Ik heb op 16 maart 2020 een online-betaling gedaan van 39,00€ voor de aankoop van Flybox 150GB. Tot hiertoe op 06/04/2020 heb ik nog niets ontvangen, geen toestel of niets. Kan iemand me hiermee helpen?
Er kan misschien wat vertraging opzitten door die corona toestand
@johangs ik heb het vermoeden dat er een vertraging is in de bestellingen. Is het bij Orange of is het bij de Bpost dat weet ik niet. Beste kan je je eens richten tot het webCare team. Dat is via messenger of via twitter en dan daar je vraag eens stellen. Deze gaan dat moeten nakijken waar het probleem zich voordoet. Geef ook je bestel nummer en alles mee wat je hebt. Je gaat via hun niet direct antwoord hebben omdat ze dit naar de juiste diensten sturen en als er bij de Bpost iets is zal de Bpost ook weer met Orange contact moeten nemen.
@johangs Ik zie dat je hier nieuw bent, kun je jezelf even voorstellen ?
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
3 | |
2 | |
2 | |
1 |