Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-01-24 12h06
Antwoorden: 8 antwoorden
In ons vakantiehuis in de Ardennen hebben we sinds een 3- tal maanden flybox. Met deze flybox kon ik tot enkel weken geleden de verwarming op afstand bedienen. Dit lukt nu niet meer. Nu heb ik ontdekt dat de flybox de laatste tijd een 5Ghz signaal uitzendt ipv een 2.4Ghz signaal. De verwarmingstoestellen kunnen echter enkel gekoppeld worden met een 2.4Ghz signaal. Kan de flybox zo ingesteld worden dat hij enkel een 2.4Ghz signaal uitzendt?
Via http://flybox.home heb ik 5Ghz kunnen uitschakelen zodat alleen een 2.4Ghz signaal wordt uitgezonden.
Iedereen bedankt voor de reacties.
Ik heb de allereerste Flybox nog: Zwarte TP LINK type (met 2 antennes eraan). In dat menu kan je inderdaad alle instellingen uitvoeren die je maar wil
Heb je al geprobeerd om je flybox eens uit en aan zetten (Herstarten) ? Kan een tijdelijk probleem zijn.
Normaal zijn zowel 2.4 , als 5 Ghz wifi signaal tegelijkertijd actief standaard.
Je kan beide wifi signalen apart aan of uit zetten in flybox.
Dit kan zeker! Bij instellingen kan je dit aanpassen 🙂
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |