annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flybox terugsturen (aankoopprijs terugkrijgen?)

Topic gestart op: 17-08-20 11h42

Antwoorden: 2 antwoorden

Stijn1
Aspirant verkenner

Flybox terugsturen (aankoopprijs terugkrijgen?)

Beste Tribe,

Bij deze heb ik weer een avontuur beleefd bij orange en hopend dat er andere al wat ervaring met de flybox hebben. Hierbij het verhaal zo kort mogelijk.

Ik heb de flybox een lange tijd gehad maar ging overstappen naar LOVE DUO. hierbij werd het GSM abbonnement van mijn vriendin ook naar mijn verplaatst zodat we het multivoordeel hebben ( 15gig voor 21 euro)
Telefonisch alles geregeld en werd er dit afgesproken:

1) technieker ging bellen voor installatie (nooit gebeurd en na veel telefoontjes en messenger berichten toch iemand langsgekomen 14 dagen na de bestelling)
2) Overdracht van gsm abonnement kon ik regelen bij een orange winkel (eens 20 minuten aanschuiven bij orange winkel vertellen ze mij daar dat alles online moest gebeuren en niet via een winkel kan. Dit is nu opgelost en moet idd met een online formulier op de website) 

3) hierbij had ik de vraag wat te doen met mijn FLYBOX aangezien ik daar niets meer aan heb? Nadat de telefoniste 2x heeft moeten navragen kon ik deze terugbrengen naar een orange winkel en krijg ik de volledige aankoopprijs terug! (geweldig dacht ik in mijn eigen)

=> eens bij de winkel zeiden ze weeral dat dit niet klopte. Je moet het toestel via de post terugsturen en dan krijg je de aankoopprijs terug
=> ondertussen krijg ik een mail van orange bij het opzeggen van mijn flybox dat zegt: ' gelieve de modem, tv decoders met alles erbij binnen de 14 dagen terug te sturen via de post anders krijg je een boete van 200 euro per decoder en 60 euro per modem'
Hierbij ik helemaal in de war want ik heb geen decoder of tv modem maar misschien is dat ook zo voor de flybox?
=> voor de zekerheid dan maar via messenger de vraag stellen (want telefonisch geraak ik nooit binnen) hoe het juist zit met de flybox?
antwoord: 'het moet niet teruggestuurd worden omdat je dit modem hebt betaald. Het wordt niet terugbetaald.   ??????

Conclusie: MIND BLOWN😩. 4 verschillende verhalen en geen enkel idee wie het nu juist heeft?

Heeft hier iemand ervaring met het terugsturen van de flybox en kan dit mistery wat verduidelijken?

Groetjes
Stijn

Labels (1)
2 ANTWOORDEN 2
Margot
Ervaren verkenner

Hier vindt je info over de flybox https://eshop.orange.be/nl/flybox

 

 

ps vergeet niet om pluimen te geven!

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Stijn1  je hebt dus je Flybox en zou je kunnen opsturen en je geld terug krijgen....

Bij een Flybox lijkt mij niet dat je geld terug krijgt. Je kan de Flybox krijgen met een abonnement en na 24 maanden is de Flybox van jou zelf dan heb je je abonnement gedaan. Je kan ook de Flybox rechtstreeks kopen en dan kan je er ook een sikaartje in doen om mee te surfen , conclusie de Flybox is van jou. 

Dus in de twee situatie's is die Flybox van jou zelf jou eigendom. Je kan die terug sturen maar je krijgt geen geld terug want er is niks huur of bruikleen aan. Dus hier heb je toch de juiste info via Messenger gekregen en ik ben er in mee. Zou de Flybox houden die kan je altijd nog eens gebruiken misschien , en er is geen opzeg dus je moet ook niks binnen brengen aan toestellen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen