annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flybox werkt niet - sinds 16/5 en nog steeds geen oplossing of compensatie

Topic gestart op: 30-06-20 12h47

Antwoorden: 6 antwoorden

Govaertsj
Gewaardeerd verkenner

Flybox werkt niet - sinds 16/5 en nog steeds geen oplossing of compensatie

16/5 mocht ik mijn flybox ontvangen, echter zonder SIM. Ik moest even wachten. Dan toch maar gebeld (1e keer) en een SIM toegezonden gekregen 2 weken later. Flybox correct geïnstalleerd op mijn Mac, echter 2 witte lichtjes met een rood in het midden, geen ontvangst balkjes en ook op het scherm ‘geen verbinding’ te zien.

 

Ondertussen 6 keer meer dan een half uur aan de lijn gehangen (ongeveer elke week 1 poging ondernomen) en telkens hetzelfde antwoord: het dossier is lopende, we bellen terug binnen 48u. Echter, er heeft nog nooit iemand van Orange naar mij gebeld. 

 

 

Flybox is betaald, eerste afrekening van abonnement ook al (2e volgt binnen een een) maar ik heb iets dat niet werkt. 

Ik heb dan maar mijn abonnement opgezegd online (op aanraden van klantendienst) op 23/6, bevestiging via mail en ook alweer de melding dat iemand mij hierover ging bellen (goed, zo hoopte ik mijn geld te kunnne recupereren voor dit product dat gewoon niet werkt). Maar dus tot vandaag nog niets gehoord.

Nu in de orange shop gaan horen: zij kunnen hier niets aan doen...

Iemand een idee hoe ik hieruit moet geraken? Binnenkort heb ik die box (39 euro) en een jaar kosten betaald (25 euro per maand) zonder ooit iets van internet ontvangen te hebben.

 

Ongelofelijk erbarmelijke service, niet normaal. 

Labels (3)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
patrick2
Wijze
Wijze

@Govaertsj  dat lijkt mij bizar. Als ik jou een nieuwe auto verkoop en die werkt niet dan geef ik je toch geen geld terug dan laat ik het maken of omruilen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Govaertsj
Gewaardeerd verkenner

Beste Patrick,

Je analogie klopt niet helemaal. De auto die ik bij Orange kocht, werd geleverd zonder wielen. Als brave klant heb ik gebeld naar de garage om te vragen of ze er aub wielen op konden installeren zodat ik ermee kan rondrijden. Het probleem zit hem in de persoon die de telefoon oppakt in de garage, want dat is blijkbaar al 6 weken de 5 jarige zoon van de garagist. Die mij blijft zeggen dat zijn vader mij gaat terugbellen binnen 48uur met een oplossing, maar zijn vader belt nooit. Dus na nu al ondertussen zeven weken is mijn geduld op en wil ik het wielmoer wrak teruggeven en mijn geld recuperen, maar zelfs dat is niet mogelijk want de garage bestaat eigenlijk niet. 

Leden met de meeste pluimen