Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-08-23 10h26
Antwoorden: 4 antwoorden
Dag iedereen
vandaag installateur langs geweest en decoder aangesloten.
ik kan van zenders enkel canvas en vrt1 zien, bij andere krijg ik foutmelding D102
hoe kan ik dit oplossen?
gr Ken
bel best even de klantendienst, zij zullen je de nodige instructie(s) geven om thuis zelf de decoder te synchroniseren maar zij kunnen ook nagaan of er een eventueel defect is en je verder helpen dan
Bel de klantendienst, ze zullen je instructies geven om thuis zelf de decoder te synchroniseren maar ze kunnen zelf ook nagaan of er een defect is en je dan verder helpen door eventueel als het aan de decoder ligt, deze GRATIS te vervangen met een nieuwe.
Ik hoop dat je probleem snel opgelost word.
Ze vragen meestal om alles uit de stekkers te halen, modem afzetten, decoder te resettennadat je je schakelaar terug aan, modem aan, en dan reset knop loslaten.
Mvg
Helen1
@Kenverresen een goedemorgen,
Je kan hier eens lezen gaan
wie weet helpt het je.
https://community.orange.be/t5/Tv/code-d102/m-p/97806#M4367
Succes.
Dag @Kenverresen ,
Werkte alle zenders wanneer de technieker vertrokken is?
Ik zou eerst en vooral de decoder eens zonder stroom zetten, dus stopcontact uit trekken voor enkele seconden en dan terug insteken. Zo kan die eens opnieuw opstarten.
Indien het nog niet opgelost is, controleren of de decoder internet verbinding heeft (oranje vierkantje drukken, naar rechts gaan naar instellingen, daar ergens tussen zoeken want weet het helaas niet vanbuiten 🙄). Heb je geen verbinding, volg dan de stappen om connectie te maken met de wifi.
Eens je verbinding hebt, checken of het werkt.
Werkt het nog steeds niet? Klantendienst bellen.
Is de technieker vertrokken zonder dat alle zenders werkte? Dan zeker klantendienst contacteren.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |