annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Galaxy s10 zonder abonnement.

Topic gestart op: 03-02-20 23h41

Antwoorden: 10 antwoorden

Superbonbon
Ervaren genezer

Galaxy s10 zonder abonnement.

OPGELOST

Als ik een Galaxy s10 koop zonder een Orange abonnement, krijg ik dan alle onderdelen in de doos? (zoals de Galaxy Buds bijvoorbeeld.)

Labels (1)
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Superbonbon  schreef:

Als ik een Galaxy s10 koop zonder een Orange abonnement, krijg ik dan alle onderdelen in de doos? (zoals de Galaxy Buds bijvoorbeeld.)


Normaal gezien wel. Wat er in de doos zit is onafhankelijk van of je een abo neemt of niet, of je op afbetaling koopt of cash. Dat zou geen enkele rol mogen spelen.

Ik heb net gezien dat er een cash back promo van € 100 was, maar die is net afgelopen, die heb je gemist ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Anonymous 

Wat er exact in de doos steekt weet ik niet. Maar dat je het toestel nu met of zonder abo koopt zou geen verschil mogen maken met wat er in de doos steekt.

Dat is eigenlijk de bottom-line.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
Carine1
Aspirant scout

Ja hoor

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Carine1  schreef:

Ja hoor


Dankuwel voor de bevestiging 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Superbonbon  schreef:

Als ik een Galaxy s10 koop zonder een Orange abonnement, krijg ik dan alle onderdelen in de doos? (zoals de Galaxy Buds bijvoorbeeld.)


Normaal gezien wel. Wat er in de doos zit is onafhankelijk van of je een abo neemt of niet, of je op afbetaling koopt of cash. Dat zou geen enkele rol mogen spelen.

Ik heb net gezien dat er een cash back promo van € 100 was, maar die is net afgelopen, die heb je gemist ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Superbonbon
Ervaren genezer

Dat is OK. Ik denk dat ik zal wachten op de nieuwe Galaxy S20 serie die binnenkort wordt aangekondigd, dan zullen ze hun prijzen op eerdere Flagships verlagen 🙂.

Leden met de meeste pluimen