Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-03-20 15h08
Antwoorden: 2 antwoorden
Goededag
Vandaag was ik in een Orange store om een extra flybox aan te vragen. Dit lukte echter niet wegens een foutmelding. Na verder te zoeken bleek mijn nummer betrokken te zijn bij één of andere fraude. Ik ben echter totaal niet op de hoogte en ze konden mij ook verder weinig info geven.
Heeft iemand anders dit ooit al meegemaakt of mij hierover extra info verlenen? Alvast bedankt!
MvG
Steff
Goededag
Vandaag was ik in een Orange store om een extra flybox aan te vragen. Dit lukte echter niet wegens een foutmelding. Na verder te zoeken bleek mijn nummer betrokken te zijn bij één of andere fraude. Ik ben echter totaal niet op de hoogte en ze konden mij ook verder weinig info geven.
Heeft iemand anders dit ooit al meegemaakt of mij hierover extra info verlenen? Alvast bedankt!
MvG
Steff
Ugh @SteffHens,
Neem zeker contact op met de klantendienst of het webcare-tribe om meer info hierover te hebben. Ze kunnen jouw historiek bestuderen en meer info hierover geven.
Totem's zonnegroeten,
Totem
@SteffHens persoonlijk heb ik het nog niet meegemaakt maar het is wel een vervelende kwestie nu. Het kan zijn dat er iemand anders op jou naam met jou nummer iets heeft geprobeerd te bestellen of het is opgegeven als vals nummer voor bepaalde zaken. Denk dat Orange dit intern dient uit te zoeken maar zolang dat het er staat zal je voorlopig niks kunnen doen.
Heb je misschien iets meegemaakt in de prive sfeer met een scheiding of andere dingen waar Orange iets mee te maken kan hebben ? Het is maar een vraag natuurlijk niet verplicht op te antwoorden want hebben met die zaken niks te maken. Maar het zou wel daar iets mee te maken kunnen hebben.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 |