annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gesprek opnemen

Topic gestart op: 28-12-20 09h21

Antwoorden: 4 antwoorden

cc
Gewaardeerd verkenner

Gesprek opnemen

OPGELOST

Kan men met een iPhone XS Max een gesprek opnemen ? 

Labels (1)
0 pluimen
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@cc  er is niet echt een mogelijkheid om een gesprek op te nemen van je calls. Er zijn natuurlijk altijd wel apps die je kan downloaden om op die manier je gesprek op te nemen. Of het ook daadwerkelijk werkt is de vraag natuurlijk want zelf heb ik het niet op mijn iPhone staan. 

Daarbij wil ik je wel vermelden als je besluit je gesprekken op te nemen en het is bedoeld om als bewijs voor een klantendienst of iets te zorgen dan mag je die opnames niet gebruiken. Moest het zijn voor een persoon waar je een conflict mee hebt of andere prive gelegen heden dan kan je daar zelf over oordelen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Cdt24801
Wijze
Wijze

@cc 

Vergeet niet dat als je een gesprek opneemt dat je dat steeds meteen moet vermelden, op voorhand, zoniet ben je illegaal en strafbaar bezig.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@cc  er is niet echt een mogelijkheid om een gesprek op te nemen van je calls. Er zijn natuurlijk altijd wel apps die je kan downloaden om op die manier je gesprek op te nemen. Of het ook daadwerkelijk werkt is de vraag natuurlijk want zelf heb ik het niet op mijn iPhone staan. 

Daarbij wil ik je wel vermelden als je besluit je gesprekken op te nemen en het is bedoeld om als bewijs voor een klantendienst of iets te zorgen dan mag je die opnames niet gebruiken. Moest het zijn voor een persoon waar je een conflict mee hebt of andere prive gelegen heden dan kan je daar zelf over oordelen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@cc 

Vergeet niet dat als je een gesprek opneemt dat je dat steeds meteen moet vermelden, op voorhand, zoniet ben je illegaal en strafbaar bezig.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


major007
Ervaren verkenner

👍klopt

cc
Gewaardeerd verkenner

Het was gewoon een vraag omdat je bij andere merken wel die optie hebt. Bedankt voor de feed back

Leden met de meeste pluimen