Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-05-19 18h55
Antwoorden: 6 antwoorden
Ik heb zaterdag een nieuwe gsm laten bestellen in de winkel maar deze is nog altijd niet toegekomen terwijl deze thuis veel sneller geleverd word dat in de winkel? Iemand ervaring mee?
Het systeem van online bestellen en snelle levering aan huis, dat is altijd en overal onder voorbehoud van stock. Als er geen stock is kan het ook niet geleverd worden hé. Wat wel mogelijk is, dat is dat bepaalde winkels geen stock (meer) hebben maar het centrale magazijn wel. Dan zou het kunnen werken. Maar in uw geval is er blijkbaar ook centraal momenteel geen voorraad ...
Je mag ook niet verwarren met sommige dingen die enkel online te bestellen zijn en dus niet in de winkel gekocht kunnen worden. Ik heb het nu niet over Orange specifiek maar in het algemeen.
Wat ook een mogelijkheid is: je kan in de shop laten nakijken welke winkel(s) er ventueel wel voorraad hebben. En dan die daar zelf gaan halen.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 |