annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gsm gekocht / “ niet op voorraad “

Topic gestart op: 12-07-22 19h27

Antwoorden: 1 antwoord

SledderloUgur
Aspirant verkenner

Gsm gekocht / “ niet op voorraad “

Beste Orange,

Ik heb een gsm besteld voor 1059€ vorig week nog overgeschreven aan orange online besteld,

Ik bel de klantendienst van Orange dat was een een **bleep** van een man!! ( sorry daarvoor )

Ze zegt opeens tegen mij je gsm is niet op voorraad.. ten eerste als het niet op voorraad was kon ik het ook niet betalen !!

Ze wou ook geen moeite doen erover geen fatsoenlijke informatie gekregen van dit man wou alles snel snel doen...

En het stond ook zuiver op dat het op voorraad was dus zei die man dat ik maanden moest wachten voor mijn gsm ik kreeg ook mijn geld niet terug !!!

Ik ben heel kwaad naar Orange shop geweest ze zeiden zelf van deze man weet niet wat ze zegt ( klantendienst )

Ik heb er echt heel veel stres van gekregen!!! Geen geld terug zei ze en niet op voorraad dit is wel echte bul**bleep** orange shop zei alles is in orden je bestelling komt deze week naar je huis toe.

Maar die man van het klantendienst zegt ( dat er een slecht nieuws is en niet meer op voorraad is kreeg ook niet mijn geld terug moest maanden wachten ervoor ) deze man van de klantendienst verdient het niet om te werken voor Orange.

Ik weet zeker dat ik niet de enigste ben!! deze man neemt zeker en vast iedereen in de maling!!!!

Vriendelijke Groeten.

Labels (1)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
Josette
Wijze
Wijze

@SledderloUgur goedemorgen,

hier staat een antwoordje op je vraag.

https://community.orange.be/t5/Toestellen-en-instellingen/25-minuten-wachten-op-klantendienst-nieman...

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen