annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gsm koppelen met windows via wifi netwerk.

Topic gestart op: 29-11-22 08h39

Antwoorden: 2 antwoorden

man2u2
Gewaardeerd verkenner

Gsm koppelen met windows via wifi netwerk.

OPGELOST

Sinds ik overgestapt ben naar Orange kan ik geen verbinding meer maken met mijn (android)gsm via de app "koppelen met windows."

Ik vermoed dat er ergens een instelling in de modem moet gebeuren maar kan deze optie niet vinden wanneer ik ingelogd ben op http://192.168.0.1/login.asp.

Kan er mij iemand helpen?

 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Mattie
Aspirant genezer

En je pc en je gsm zijn verbonden rechtreeks via de modem of via een apart access point?
Bij mijn weten word er op intern verkeer LAN-WIFI WIFI-WIFI geen filtering gedaan.

Misschien dat er in de applicatie nog ergens instellingen van je vorige provider teruggevonden worden?
Heb je toevallig als eens geprobeerd de app met de instellingen van je telefoon te verwijderen en zo opnieuw terug aan te melden.

grts

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
Mattie
Aspirant genezer

En je pc en je gsm zijn verbonden rechtreeks via de modem of via een apart access point?
Bij mijn weten word er op intern verkeer LAN-WIFI WIFI-WIFI geen filtering gedaan.

Misschien dat er in de applicatie nog ergens instellingen van je vorige provider teruggevonden worden?
Heb je toevallig als eens geprobeerd de app met de instellingen van je telefoon te verwijderen en zo opnieuw terug aan te melden.

grts

man2u2
Gewaardeerd verkenner

Thanks @Mattie. Inderdaad cache en gegevens wissen in de app daarna alle rechten toestaan en klaar is kees. 

Leden met de meeste pluimen