annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gsm met abonnement kopen

Topic gestart op: 11-04-20 20h23

Antwoorden: 46 antwoorden

Elketje81
Gewaardeerde genezer

Gsm met abonnement kopen

Ik zou weer een gsm willen aankopen met een orange abonnement maar nu dat volledig veranderd is begrijp ik er niet meer van.

Vond het vroeger veel eenvoudiger toen je gewoon koale, dolfijn, panter, ... moest intikken. Zou een intenst abonneme t nemen.

Labels (1)
46 ANTWOORDEN 46
Elketje81
Gewaardeerde genezer

@MilanMattheeuws goed berekenen best. Als ik die van €5 neem kwam het duurder uit dan die van €10, maar die vzn€20 komt dan weer duurder uit...

MilanMattheeuws
Ervaren scout

Dank je wel voor uw snelle reactie Elketje. Ik gaf je hiervoor een pluim. Ik ga deze avond uitpluizen hoe het voor mij het voordeligst uit komt. Groetjes

patrick2
Wijze
Wijze

@MilanMattheeuws  en @Elketje81  allebei een pluimpje van mij !! 

Wel altijd inderdaad goed zien wat voor jou persoonlijk het beste uitkomt kwa prijs. Voor de ene maakt het niks uit maar voor iemand anders kan het een wereld van verschil maken. Als ik het moest kiezen zou ik zelf ook iets meer voor de gsm betalen dan kan het iets goedkoper worden per maand aan abonnement en de data heb ik ook niet allemaal nodig. Ben geen groot verbruiker dus heb ik er ook niks aan. Dus waarom meer korting nemen met meer data als je het niet gebruikt. Maar dit is een persoonlijke keus.

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Elketje81
Gewaardeerde genezer

@MilanMattheeuws voor de gsm dat ik heb gekocht kwam de data van €10 het goedkoopste uit...

Elketje81
Gewaardeerde genezer

@patrick2 weet jij hoe lang het gemiddeld duurt eer je de badge van orange phone krijgt?

Leden met de meeste pluimen