annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gsm met abonnement kopen

Topic gestart op: 11-04-20 20h23

Antwoorden: 46 antwoorden

Elketje81
Gewaardeerde genezer

Gsm met abonnement kopen

Ik zou weer een gsm willen aankopen met een orange abonnement maar nu dat volledig veranderd is begrijp ik er niet meer van.

Vond het vroeger veel eenvoudiger toen je gewoon koale, dolfijn, panter, ... moest intikken. Zou een intenst abonneme t nemen.

Labels (1)
46 ANTWOORDEN 46
MilanMattheeuws
Ervaren scout

Dat klopt Elketje, ik zie dat jij wel de verkenner badge bereikt hebt, hoe heb je deze verkregen? Grtjs

0 pluimen
MilanMattheeuws
Ervaren scout

  • @Elketje81 weet jij soms hoe lang het voor mij duurt om de badge genezer te krijgen? Groetjes en dank voor uw eerdere reacties
0 pluimen
Elketje81
Gewaardeerde genezer

@MilanMattheeuws nee weet dat ook niet, post hier geregeld iets maar nog niets van die lijst bereikt...

MilanMattheeuws
Ervaren scout

@patrick2 heb jij een idee wanneer we de genezer badge kunnen behalen?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@MilanMattheeuws  jazeker als je heel goed je best doet op de Tribe. Dus post vragen of ideeen , help andere met hun vraag of aan een oplossing. Daarbij kan je dus pluimen verdienen en rangen verdienen. Hoe hoger jij in rang komt en hoe meer pluimen je hebt des te rapper je een genezer zal worden. Vergeet ook niet dat alles netjes en correct moet verlopen en dat je dus gewaardeerd wordt. Want je wordt ook gewaardeerd verkenner of een gewaardeerde scout . Je lidmaatschap , dus hoe lang jij op de Tribe actief bent telt ook mee. Als je eens per maand of twee maanden eens een berichtje doet dan duurt het heel lang natuurlijk. Uiteindelijk zal je dus die badge ontvangen. Maar alles hangt van je eigen inzet af.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen