annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gsm met abonnement kopen

Topic gestart op: 11-04-20 20h23

Antwoorden: 46 antwoorden

Elketje81
Gewaardeerde genezer

Gsm met abonnement kopen

Ik zou weer een gsm willen aankopen met een orange abonnement maar nu dat volledig veranderd is begrijp ik er niet meer van.

Vond het vroeger veel eenvoudiger toen je gewoon koale, dolfijn, panter, ... moest intikken. Zou een intenst abonneme t nemen.

Labels (1)
46 ANTWOORDEN 46
patrick2
Wijze
Wijze

@Elketje81  die badge krijg je als je het merk Orange phone koopt. Dit is dus niet als je een Iphone of een Samsung of een Wiko koopt of een ander merk. Het is dus enkel voor het merk Orange

Als jij aan die voorwaarden voldoet dan is het te zien wanneer je deze gsm gekocht hebt. Moest je dan echt al twee maanden wachten kan je eens een bericht doen naar het Webcare team ( Messenger of Twitter ). Deze zullen het dan laten na kijken en je bericht geven als het is opgelost.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Elketje81
Gewaardeerde genezer

@patrick2 ah oei dan zal ik daar niet voor in aanmerki g komen, heb een huawei gekocht. Maar je moet veel moeite doen om aan een baddge te geraken...

patrick2
Wijze
Wijze

@Elketje81  ja dat is trouwens ook een fout die meerdere maken. Maar goed met een beetje uitleg is het meestal wel al snel duidelijk. Heb ook al eens gepolst bij de moderatoren om misschien voor ons een andere badge te geven maar dat gaan ze niet doen dus die Orange phone badge gaat niet voor vele zijn vrees ik. 

Ja om een badge te krijgen moet je wat moeite doen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Elketje81
Gewaardeerde genezer

@patrick2 bedankt voor de uitleg! Dacht: yes ik heb straks genoeg badges om een beloning te krijgen want heb een gsm gekocht en ga volgende week mijn oude binnenbrengen en een accesoire kopen, maar zal dus enkel een badge voor recycle krijgen...

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

En die Orange phone kopen is niet genoeg. Ge moet hem nog gebruiken ook. Het is pas vanaf uw sim erin zit en je gebeld of gesmst hebt dat je de badge verdient.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen