Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-04-20 20h23
Antwoorden: 46 antwoorden
Ik zou weer een gsm willen aankopen met een orange abonnement maar nu dat volledig veranderd is begrijp ik er niet meer van.
Vond het vroeger veel eenvoudiger toen je gewoon koale, dolfijn, panter, ... moest intikken. Zou een intenst abonneme t nemen.
@patrick2 wel met een apple kan ik niet werken (heb eens een oude van mijn schoonzus mogen gebuiken en lukte niet). Die dat ik hier nu heb flipt gereheld en laad die 's ochtends op en in de late namiddag heb ik nog maar 50%...
@Elketje81 ik vind het eigenlijk de simpelste toestellen die er zijn. Mijn MacBook en tablet en de Watch alles werkt met elkaar heel simpel. Niks in te stellen om te koppelen aan elkaar ,1 icloud account en het werkt. Met Google ook maar is toch wat anders. Mijn Iphone komt 2 dagen toe met 1 batterij lading en gebruik deze ook heel de dag. Eerlijk gezegd wil ik ook niks anders meer en ik weet het zijn bijna de duurste in heel de gsm en pc wereld maar het werkt zo heerlijk.
@patrick2 ne een iPhone is niks voor mij. Mijn nicht had er ook ooit 1 gekocht en heeft die aan haar ma gegeven want kon er ook niet mee werken
@Elketje81 ieder zijn keus natuurlijk 🙂
Ik zie dat de info van @Cdt24801 je heel ver geholpen heeft en je zo een beter inzicht hebt gekregen waardoor je keus is gemaakt ! Heel fijn en grote dank voor de duidelijke afbeeldingen @Cdt24801
@patrick2 ik ben blij dat er zo een community zoals deze bestaat! Je wordt altijd wel snel geholpen als je met een vraag zit!