annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gsm verzekering

Topic gestart op: 22-09-20 14h56

Antwoorden: 6 antwoorden

Carlitox2307
Aspirant verkenner

Gsm verzekering

Hun verzekering maatschappij trekt op geen hol. Meer dan 1 jaar verzekering betaald ( 12€) niet de goedkoopste ! en nu dat mijn scherm kapot is .. werd mijn dossier geweigerd. Orange trekt op nix, want ze helpen u ook niet.

Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
patrick2
Wijze
Wijze

@Carlitox2307  het is te zien wat er in dat bedrag in begrepen zit. Hier kan je eens in nalezen welke schade er gedekt wordt in je verzekering. 

https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/verzekering-van-je-toestel

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Carlitox2307  heb ook de algemene voorwaarden gevonden waar je eens in kan kijken. 

https://b2cproductionsite-be80wkthrgjjkmzuip0.netdna-ssl.com/sites/b2c/files/gc_2001002_imagine_mobi...

Misschien voldoet het ergens niet aan de algemene voorwaarden en is daarom het dossier gesloten. Op die manier kan je er dan misschien achter komen. Je kan ook eens vragen wat de reden is dat het dossier niet aanvaard is. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Carlitox2307
Aspirant verkenner

Hello

Dus das is iets dat ik niet weet want ze beantwoorden niet nr mijn berichten of ze hebben ook niet terug.

ik zou ni weten waarom dat mijn gsm niet voldoet aan de voorwaarden. Op dat filmke dat ze laten zien op orange.be, komt er een jongen op beeld die perongeluk valt en volgens hun zelfs voor zo ietz wordt u gsm gerepareerd. Dus ik ga morgen nog is langs Orange langs en zien of ze mij kunnen helpen en of ik een klacht kan indienen tegen hun verzekeraar maar of dat dat kan of gaat helpen weet ik niet. En nog wat erger is .. is dat ik de verzekering nog altijd aant betalen ben. 
schandalig gewoon en Orange ook om zo een **bleep** verzekering aan te schaffen.

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Carlitox2307  beste is inderdaad eens langs gaan in een shop en daar eens deftige uitleg vragen. Misschien kunnen zij ook wel eens bellen met de betreffende dienst en uitleg vragen. Om het nu direct af te kraken als een verzekering die niet deugt is niet echt nodig  want er zitten kant tekeningen aan die verzekeringen. 

Ik heb er ooit ene gehad ( niet bij Orange ) wilde die op zeggen maar dat ging niet. Ik heb dan gevraagd wat de reden is en die was dat het stilzwijgend verlengt was. Ik heb alles op alles gezet en de maand er achter was die weg de verzekering. Mijn moeder heeft ook ooit zo een verzekering gehad , gsm gestolen. Met man en macht moest ze bewijzen hoe die gestolen was want aan diefstal zaten strenge regels. Ze heeft niks vergoed gehad. 

Dus wat ik er mee wil zeggen is dat zo een verzekering heel moeilijk doet en je moet precies voldoen aan al die regeltjes om ook maar een cent te zien of iets gedaan te krijgen. Ik neem nooit nog zo een verzekering , je kan beter zelf , in jou geval het scherm , zo laten maken scheelt je een hoop misserie.

Maar vraag het zeker eens na in een shop en hopelijk krijg je een antwoord en dat gsm maar snel gemaakt is.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen