Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-01-23 16h10
Antwoorden: 17 antwoorden
Beste leden,
sedert 2 weken overgestapt op Orange ; enkele kleine problemen dewelke wellicht snel verholpen zullen worden.
wat betreft GSM .... Orange contacteren is moeilijk ; soms niet bereikbaar en helaas wordt niet teruggebeld.
heeft iemand een email adres ?
als ik bel (of gebeld word) dan hapert het gesprek bijna steeds om de 5 seconden wat uiteraard vervelend is. er zou hier een oplossing voor bestaan om signaal beter te maken doch ik krijg na 3x bericht nalaten geen reactie.
ook tv hapert frequent ; zie bijlage dit terwijl kijken op tablet perfect gaat.
alvast dank voor de support & feedback
graag ; hoe doe ik dit ?
Je overloopt alles hier, en als je het bericht tegenkomt, dan staat er daaronder rechts een knop : Als oplossing accepteren - gewoon daar op klikken
Ik ben sinds enkele maanden ook klant bij Orange. En heb ook vaak slechte verbinding
Probeer dan ook eens te doen wat er hier beschreven wordt.
Mijn ervaring leert mij: als je GSM de optie heeft "Bellen via 4G/LTE" dan zet je dit best uit. Buiten is dit leuk want de gesprekskwaliteit is super maar binnenshuis kan dit soms een ramp zijn 😅.
Zoals @Gregory hier ook vermeld heeft, mocht je GSM "VoWifi" of "Bellen via Wifi" ondersteunen, leg dit eens aan. Als je thuis bent kun je dan bellen via het Wifi signaal ipv GSM signaal. Een pak stabieler als je binnenshuis net niet genoeg GSM ontvangst hebt.