annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Haperende verbinding bij bellen met GSM

Topic gestart op: 03-01-23 16h10

Antwoorden: 17 antwoorden

Parmentier-bvba
Aspirant verkenner

Haperende verbinding bij bellen met GSM

Beste leden,

sedert 2 weken overgestapt op Orange ; enkele kleine problemen dewelke wellicht snel verholpen zullen worden.

wat betreft GSM .... Orange contacteren is moeilijk ; soms  niet bereikbaar en helaas wordt niet teruggebeld.

heeft iemand een email adres ?

als ik bel (of gebeld word) dan hapert het gesprek bijna steeds om de 5 seconden wat uiteraard vervelend is. er zou hier een oplossing voor bestaan om signaal beter te maken doch ik krijg na 3x bericht nalaten geen reactie.

ook tv hapert frequent ; zie bijlage dit terwijl kijken op tablet perfect gaat.

alvast dank voor de support & feedback

Labels (1)
0 pluimen
17 ANTWOORDEN 17
Parmentier-bvba
Aspirant verkenner

graag ; hoe doe ik dit ?

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Je overloopt alles hier, en als je het bericht tegenkomt, dan staat er daaronder rechts een knop : Als oplossing accepteren - gewoon daar op klikken

0 pluimen
Zahrazayou90
Aspirant verkenner

Ik ben sinds enkele maanden ook klant bij Orange. En heb ook vaak slechte verbinding 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Zahrazayou90 

Probeer dan ook eens te doen wat er hier beschreven wordt.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

Mijn ervaring leert mij: als je GSM de optie heeft "Bellen via 4G/LTE" dan zet je dit best uit. Buiten is dit leuk want de gesprekskwaliteit is super maar binnenshuis kan dit soms een ramp zijn 😅.
Zoals @Gregory hier ook vermeld heeft, mocht je GSM "VoWifi" of "Bellen via Wifi" ondersteunen, leg dit eens aan. Als je thuis bent kun je dan bellen via het Wifi signaal ipv GSM signaal. Een pak stabieler als je binnenshuis net niet genoeg GSM ontvangst hebt.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen