annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Helderheid scherm iPhone XSmax

Topic gestart op: 29-11-20 12h08

Antwoorden: 4 antwoorden

cc
Gewaardeerd verkenner

Helderheid scherm iPhone XSmax

OPGELOST

Hallo, elke dag moet ik de helderheid van mijn scherm aanpassen. De automatische aanpassing staat nochtans af. Heeft nog iemand dit probleem of evt een oplossing ? Bij Apple beweren ze dat dit niet kan . 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@cc  dat is dan heel vreemd. Heb zelf ook een iPhone de 11 pro en heb dat ook uitstaan en het beeld past zich niet aan. Dus alles blijft hetzelfde zoals het is. Je kan nog eens zien bij instellingen en dan achtergrond , dan kan je nog aan en uit zetten dat de achtergrond gedimd wordt met de donkere weergave. Maar andere instellingen zijn er niet. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@cc  kijk eens even bij het volgende : 

* instellingen - scherm en helderheid - True Tone , dat moet je af zetten anders blijft je scherm zich aanpassen aan de helderheid. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
cc
Gewaardeerd verkenner

Beste Patrick, 

True Tone staat af en toch past het zich nog automatisch aan. De iPhone aan en uitzetten helpt evenmin. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@cc  dat is dan heel vreemd. Heb zelf ook een iPhone de 11 pro en heb dat ook uitstaan en het beeld past zich niet aan. Dus alles blijft hetzelfde zoals het is. Je kan nog eens zien bij instellingen en dan achtergrond , dan kan je nog aan en uit zetten dat de achtergrond gedimd wordt met de donkere weergave. Maar andere instellingen zijn er niet. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
cc
Gewaardeerd verkenner

Ik kijk het na en laat zeker iets weten, bedankt alvast ! 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen