annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

I phone website data

Topic gestart op: 18-06-21 12h48

Antwoorden: 2 antwoorden

Kesh
Ervaren verkenner

I phone website data

Hallo op mijn I phone kan je via instellingen op Safari drukken en daar kan je kijken hoeveel MB of KB elke website die je ooit gebruikte verbruikt heeft .., nu is mijn vraag er staan website tussen zoals Twitter en Snapchat die ik nooit eerder heb opgezocht en toch staan ze er tussen iemand een idee hoe dat werkt ?

niemand anders kan op mijn gsm ) 

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Gregory
Wijze
Wijze

@Kesh 

Veel, heel veel websites die je bezoekt verwijzen naar andere sites met vb een beeld, een link, etc

Unfamiliar websites in Safari history!? - Apple Community

 

patrick2
Wijze
Wijze

@Kesh  

Heb eens gezien op mijn iPhone en zie dat ik veel meer verbruik aan pagina's heb die ik niet ken of bezoek. Ook daar staat verbruik bij maar dat zijn maar KB's dus het valt nog mee. 

Ik denk zelf dat het er mee te maken heeft welke pagina's je bezoekt en dat daar andere pagina's aan gelinkt zijn zonder dat iemand het beseft. Vandaar denk ik ook dat de tracking op je iPhone die blokkeert door Apple om door middel van die pagina's een profiel van je op te bouwen. 

Natuurlijk ben ik hier ook niet zeker van hé dus plak me er niet op vast als dit ergens anders vandaan komt. Heb me op dit gedeelte eigenlijk nooit verdiept want weet dat je bij Apple veilig bent door die tracking die erin gebouwd is. Apple blokkeert dit allemaal voor je en dan hebben andere sites geen kans om een profiel te maken van je. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen