annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

IPhone met abonnement

Topic gestart op: 02-09-21 20h22

Antwoorden: 2 antwoorden

Caroline9
Aspirant verkenner

IPhone met abonnement

Beste,

In aug was er een actie om een iPhone11 samen met een go plus abonnement te kopen voor 29 euro (64 GB) of 79 euro(128 GB).

Donderdag 26 aug kregen wij deze folder in de bus, vrijdag 27 aug ben ik er 2 gaan bestellen in een orange winkel. Dinsdag 31 of woe 1 sept gingen ze binnen zijn. Woensdag telefoon van orange, joepie de iPhone 11 is binnen dacht ik.

Mevrouw, deze actie is maandag 30 aug stopgezet (te vroeg) en wij kunnen deze iPhone niet meer met deze actie aanbieden, maar wel 100 euro korting als je1 jaar klant blijft!

Kan dit zo maar? Als jullie ons de iPhone niet aanbiedt zoals wij ze besteld hebben, dan onderneem ik verdere stappen en schakel ik TESTAANKOOP MET ADVOCAAT in.

AAN JULLIE KEUZE!!!! 

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Josette
Wijze
Wijze

Tagnieuw.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Beste @Caroline9 

Ik kan uw frustratie begrijpen en u geen ongelijk geven.

Maar helaas ben je hier op de verkeerde plaats u aan het opwinden. Dit forum is voor klanten en door klanten. Je zal hier geen verantwoordelijken van Orange aantreffen die uw klacht ter harte kunnen nemen. Daarvoor bestaan andere kanalen. Helaas is mail of dit forum daar geen van.

Telefonisch, via Messenger Twitter of live in een Orange center.

Uiteraard kan je ook via de ombudsman voor telecommunicatie werken.

Ik wens u uiteraard alle succes toe.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen