Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-09-21 19h38
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Heb een vraagje weet niet of het in juste topic zit excuses dan 🙂 ma heb vandaag (rond 14u) bestelling geplaatst gsm met abo. Na bestelling direct mail gekregen (orderbevestiging) maar sindsdien nadda (al gebeld met klantendienst 5000 voor bevestiging) eerste keer rond 15u niets 2de keer via chat ook niets 3de keer 17u gebeld klantendienst daar bleek dat inorde was ma nu vroeg ik me af hoelang is de duurtijd tussen orderbevestiging-omzetting herlaadkaart naar abo- en daadwerkelijk mail met enigsinds iet van meer uitleg dan de standaard zin 48u want laatste persoon aan de foon kwam al af met 3 werkdagen terwijl 1 op tijd besteld en 2 48u of 72 wel een verschil volgens hun eigen contract nogmaals is een normale vraag ^^
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Een omzetting van een herlandkaart naar een abonnement kan tussen een uur en 72 uur liggen maar dan moet er niks verkeerd lopen. Daar bedoel ik mee de juiste simkaartnummer het juiste gsm nummer de juiste naam enz. Als jij wil weten of je herlandkaart al naar een abonnement is omgezet raadpleeg dan je My Orange app of de klantenzone. Daar kun je dan zien of alles al correct staat en of je al een abonnement hebt. Op die manier kan je dat een beetje opvolgen.
Dat ze standaard zinnen gebruiken is eigenlijk ook normaal aangezien er nooit een timing op gezet kan worden hoe lang zoiets duurt. Als er 100 omzettingen / aanvragen zijn dan zullen ze ook niet alle 100 meteen omgezet zijn dat gaat ook in fases. Ben je bij de eerste 20 of 30 of net hoeveel ze er ineens doen ja dan kan het snel gaan maar zit je bij de laatste dan kan daar een tijd over gaan.
Betreft je gsm toestel dat zou normaal wel 48 uur dus twee werkdagen. Moest je na twee werkdagen nog altijd niks hebben ontvangen of gehoord dan best eens via Messenger contact zoeken die kunnen dat dan wel nakijken. Maar als je vandaag alles omgezet en gedaan hebt zou ik nog niet te snel panikeren want het komt wel in orde.
Ok dank u wel voor het snelle antwoord zal het zeker opvolgen via de app dan mvg
Een omzetting van een herlandkaart naar een abonnement kan tussen een uur en 72 uur liggen maar dan moet er niks verkeerd lopen. Daar bedoel ik mee de juiste simkaartnummer het juiste gsm nummer de juiste naam enz. Als jij wil weten of je herlandkaart al naar een abonnement is omgezet raadpleeg dan je My Orange app of de klantenzone. Daar kun je dan zien of alles al correct staat en of je al een abonnement hebt. Op die manier kan je dat een beetje opvolgen.
Dat ze standaard zinnen gebruiken is eigenlijk ook normaal aangezien er nooit een timing op gezet kan worden hoe lang zoiets duurt. Als er 100 omzettingen / aanvragen zijn dan zullen ze ook niet alle 100 meteen omgezet zijn dat gaat ook in fases. Ben je bij de eerste 20 of 30 of net hoeveel ze er ineens doen ja dan kan het snel gaan maar zit je bij de laatste dan kan daar een tijd over gaan.
Betreft je gsm toestel dat zou normaal wel 48 uur dus twee werkdagen. Moest je na twee werkdagen nog altijd niks hebben ontvangen of gehoord dan best eens via Messenger contact zoeken die kunnen dat dan wel nakijken. Maar als je vandaag alles omgezet en gedaan hebt zou ik nog niet te snel panikeren want het komt wel in orde.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |