Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-11-18 10h32
Antwoorden: 20 antwoorden
is de inruilactie op de mate 20 enkel geldig op een smartphone of ook,op een gsm?
@gino ja dat onderschrift heb ik erbij gezien .
Jammer dat er geen screenshot is van die actie die er toen was heb gekeken maar daar vind ik niks van terug. Kan het moeilijk zeggen en de klantendienst weet van niks en de shop gaat het waarschijnlijk ook niet weten.
Als je kijkt naar mijn eerste vraag in deze thread, dan zou er al een belletje moeten gaan rinkelen...
@gino uw eerste vraag en alle andere heb ik gelezen.
Ten eerste gaat het toen u het plaatste over de Mate 20 u zei niet om welk toestel speciefiek van de Mate serie.
Dan heeft u uw Mate bekomen en kreeg u een tablet erbij en geen lader terwijl de actie komt , de cadeaus liever gezegd , van huawei zelf waarvoor u zich moet registreren op de site van huawei met een huawei account en het toestel registratie nummer.
En over die 100 euro extra overname ja u vroeg of het een gewone gsm mocht zijn of dat het een smartphone moest zijn. Ik heb u geantwoord dat u het kan gaan proberen in de shop .
ik betaalde 849€, en zou dan een GT krijgen. verder geen nieuws van een tablet of een oplader. ook geen nieuws van de actie +100REuro voor de overname.
Hopelijk nu alles duidelijk.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 |