annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Instellen nieuwe Samsung Galaxy

Topic gestart op: 27-02-22 07h50

Antwoorden: 6 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Instellen nieuwe Samsung Galaxy

Goede morgen all

Amai gisteren heb ik lang werk gehad om mijn nieuwe Samsung Galaxy in te stellen , ben wel onder de indruk van Orange hun Esim , dat het makkelijk te doen is via de app , gewoon oude gsm op de My Orange app openen , dan activeer Esim op nieuw toestel , met je nieuwe toestel die code scannen en voilà nog geen 10 sec later is uw nummer al geactiveerd op Esim , gaat dus pak sneller dan toen ik het voor het eerst teste op men iPhone.

Het moeilijkste van instellen was opnieuw de app itsme , want dat kan maar werken op 1 smartphone te gelijk.

voor de rest is me ook opgevallen dat de Samsung Galaxy die ik nu heb geen product code meer heeft van LUX maar van EUX en dat zou zijn omdat Samsung nu rapper zou willen updates uitbrengen voor zoveel mogelijk landen in 1 keer .

Ben wel blij dat Orange die code herkent (EUX) en ik ook al VOLTE en VOWIFI heb.

 

 

Labels (2)
6 ANTWOORDEN 6
bveyndhoven
Gewaardeerd verkenner

De website van Itsme is niet echt duidelijk hierin, maar de procedure om Itsme naar een nieuw toestel te verplaatsen is dus deze:

  • Installeer Itsme op het nieuwe toestel
  • Met een PC en eID-lezer, surf naar https://my.prd.itsme.be/block en volg de stappen om je Itsme-account te blokkeren
  • Nog steeds op je PC, surf naar https://my.itsme.be/nl/unblock en volg de stappen om je account te réactiver en. Aan het einde krijg je een token van 5 karakters. Hou die nog even in beeld.
  • Op je nieuwe toestel, open de Itsme-app, voer je telefoonnummer in en vervolgens de token
  • Itsme is nu actief op je nieuwe toestel

Je kan dit trouwens ook hier terugvinden.

Cdt24801
Wijze
Wijze

@bveyndhoven 

Dat is wel heel nuttige info, dat wist ik niet. Ook nooit bij die vraag stilgestaan ....

Thx om dit even onder de aandacht te brengen 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Anonymous 

Ik heb daarnet dit topic gezien en vroeg mij ook af wat er aan de hand was.

Ik heb hier even wat orde op zaken gesteld. Ik heb heel dit topic verplaatst naar "Toestellen en instellingen" omdat het hier beter thuis hoort en hier ook anderen van nut kan zijn.

Ik ga ook aan een admin vragen om de titel aan te passen, dat kan ik niet zelf doen.

Excuses voor de verwarring.

EDIT: gefeliciteerd met uw nieuwe speeltje hé 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

Ps: sorry @Josette maar ik weet niet hoe het komt dat ik nieuw topic heb open gedaan hier over je babbelhoek , dit is een bug denk ik , als het kan mag je dat sluiten.

Leden met de meeste pluimen