Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-02-22 07h50
Antwoorden: 6 antwoorden
Goede morgen all
Amai gisteren heb ik lang werk gehad om mijn nieuwe Samsung Galaxy in te stellen , ben wel onder de indruk van Orange hun Esim , dat het makkelijk te doen is via de app , gewoon oude gsm op de My Orange app openen , dan activeer Esim op nieuw toestel , met je nieuwe toestel die code scannen en voilà nog geen 10 sec later is uw nummer al geactiveerd op Esim , gaat dus pak sneller dan toen ik het voor het eerst teste op men iPhone.
Het moeilijkste van instellen was opnieuw de app itsme , want dat kan maar werken op 1 smartphone te gelijk.
voor de rest is me ook opgevallen dat de Samsung Galaxy die ik nu heb geen product code meer heeft van LUX maar van EUX en dat zou zijn omdat Samsung nu rapper zou willen updates uitbrengen voor zoveel mogelijk landen in 1 keer .
Ben wel blij dat Orange die code herkent (EUX) en ik ook al VOLTE en VOWIFI heb.
De website van Itsme is niet echt duidelijk hierin, maar de procedure om Itsme naar een nieuw toestel te verplaatsen is dus deze:
Je kan dit trouwens ook hier terugvinden.
Dat is wel heel nuttige info, dat wist ik niet. Ook nooit bij die vraag stilgestaan ....
Thx om dit even onder de aandacht te brengen 😉
@Anonymous
Ik heb daarnet dit topic gezien en vroeg mij ook af wat er aan de hand was.
Ik heb hier even wat orde op zaken gesteld. Ik heb heel dit topic verplaatst naar "Toestellen en instellingen" omdat het hier beter thuis hoort en hier ook anderen van nut kan zijn.
Ik ga ook aan een admin vragen om de titel aan te passen, dat kan ik niet zelf doen.
Excuses voor de verwarring.
EDIT: gefeliciteerd met uw nieuwe speeltje hé 😉
Ps: sorry @Josette maar ik weet niet hoe het komt dat ik nieuw topic heb open gedaan hier over je babbelhoek , dit is een bug denk ik , als het kan mag je dat sluiten.