annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Instellen nieuwe Samsung Galaxy

Topic gestart op: 27-02-22 07h50

Antwoorden: 6 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Instellen nieuwe Samsung Galaxy

Goede morgen all

Amai gisteren heb ik lang werk gehad om mijn nieuwe Samsung Galaxy in te stellen , ben wel onder de indruk van Orange hun Esim , dat het makkelijk te doen is via de app , gewoon oude gsm op de My Orange app openen , dan activeer Esim op nieuw toestel , met je nieuwe toestel die code scannen en voilà nog geen 10 sec later is uw nummer al geactiveerd op Esim , gaat dus pak sneller dan toen ik het voor het eerst teste op men iPhone.

Het moeilijkste van instellen was opnieuw de app itsme , want dat kan maar werken op 1 smartphone te gelijk.

voor de rest is me ook opgevallen dat de Samsung Galaxy die ik nu heb geen product code meer heeft van LUX maar van EUX en dat zou zijn omdat Samsung nu rapper zou willen updates uitbrengen voor zoveel mogelijk landen in 1 keer .

Ben wel blij dat Orange die code herkent (EUX) en ik ook al VOLTE en VOWIFI heb.

 

 

Labels (2)
6 ANTWOORDEN 6
Josette
Wijze
Wijze

Wij kunnen niets verwijderen en of op slot zetten.

Is doorgegeven.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Anonymous
Niet van toepassing

Seg dees klopt toch niet ze , hoe komt het dat ik een nieuw topic open als ik gewoon in babbelhoek wil praten? amai bugs @Josette excuus maar dit is dus een fout .

Kunt u dit topic sluiten/wissen?

Leden met de meeste pluimen