Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-02-22 07h50
Antwoorden: 6 antwoorden
Goede morgen all
Amai gisteren heb ik lang werk gehad om mijn nieuwe Samsung Galaxy in te stellen , ben wel onder de indruk van Orange hun Esim , dat het makkelijk te doen is via de app , gewoon oude gsm op de My Orange app openen , dan activeer Esim op nieuw toestel , met je nieuwe toestel die code scannen en voilà nog geen 10 sec later is uw nummer al geactiveerd op Esim , gaat dus pak sneller dan toen ik het voor het eerst teste op men iPhone.
Het moeilijkste van instellen was opnieuw de app itsme , want dat kan maar werken op 1 smartphone te gelijk.
voor de rest is me ook opgevallen dat de Samsung Galaxy die ik nu heb geen product code meer heeft van LUX maar van EUX en dat zou zijn omdat Samsung nu rapper zou willen updates uitbrengen voor zoveel mogelijk landen in 1 keer .
Ben wel blij dat Orange die code herkent (EUX) en ik ook al VOLTE en VOWIFI heb.
Wij kunnen niets verwijderen en of op slot zetten.
Is doorgegeven.
Seg dees klopt toch niet ze , hoe komt het dat ik een nieuw topic open als ik gewoon in babbelhoek wil praten? amai bugs @Josette excuus maar dit is dus een fout .
Kunt u dit topic sluiten/wissen?