annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Iphone 11 nog steeds niet geleverd

Topic gestart op: 05-06-20 09h56

Antwoorden: 3 antwoorden

tribequest
Aspirant verkenner

Iphone 11 nog steeds niet geleverd

Op 12 mei heb ik een iPhone 11 telefonisch via de klantendienst van Orange besteld. Deze werd mij binnen de 3 dagen beloofd. Onmiddellijk de  toegestuurde link bevestigd en betaling uitgevoerd.

1 week later nog geen toestel te zien. Klantendienst gebeld, dossier met nr 49554941 werd opgemaakt met de belofte dat dossiers uiterlijk binnen de 6 werkdagen worden afgehandeld. Nogmaals 2 weken en vele telefoontjes en tweets later, dossier nog steeds niet behandeld, laat staan een iPhone ontvangen. De ervaringen met de klantendienst stemmen overeen met de vele klachten die ik later op dit forum terugvond, dus opsommen hoeft niet. Wel werd ondertussen een nieuw dossier opgemaakt, zeg maar een dossier over het dossier, hoera!

Ik ben steeds tevreden klant geweest, maar nu ben ik toch erg teleurgesteld in Orange. Deze praktijken verwacht je van een louche zaak, toch niet van dit bedrijf? Is er iemand die enig idee heeft hoe toch nog een radertje in dit monsterlijk systeem kan in beweging gebracht worden?

Labels (2)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Josette
Wijze
Wijze

@tribequest 

Goedemorgen,

het beste kan je contact opnemen met het nr 5000.

Wij kunnen je daar niet echt bij helpen. Wel je wegwijs maken. Het is nu overal veel drukker met die

Coronatijden.

Of probeer eens via Messenger op FB?

Dat kan je hier.

Succes.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
tribequest
Aspirant verkenner

Dag Josette,

bedankt voor je reactie. De afgelopen 3 weken heb ik niks anders gedaan dan het nummer 5000 bellen. Maar daar bots je gewoon op een muur. Het excuus van drukke coronatijden heb ik ook wel gehad, aangezien dezelfde klachten al ruim voor corona op dit forum te vinden zijn...

Ook op twitter zelfde antwoord: we kunnen niks doen... Wat moet ik dan nog van Facebook verwachten. Misschien FBI gewoon gebruiken ter verwittiging van potentiële kopers bij Orange !!!

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@tribequest  vind het jammer te lezen dat je toestel nog altijd niet binnen is. Maar helaas ga ik @Josette  wel gelijk moeten geven. Wij kunnen er zelf niet veel aan doen wij zijn ook maar klanten. De aangereikte oplossing van @Josette  is wel de beste en dat is via FB te sturen. Daar bekijken ze de situatie en zullen je op de hoogte brengen. Meerdere hebben daar hun beste ervaringen mee via die weg te sturen. 

Er zal een grote achterstand zijn vrees ik op dit moment bij Orange met de online bestellingen. Dat gaat natuurlijk wel duren voor dat opgelost is. Hoop voor iedereen dat het snel opgelost is. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen