annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Iphone 11 pro niet geleverd

Topic gestart op: 10-06-20 21h52

Antwoorden: 5 antwoorden

Immi2020
Aspirant verkenner

Iphone 11 pro niet geleverd

OPGELOST

Hey jongens, 

ik heb op 8 juni een nieuwe iphone 11 pro besteld, deze is tot op heden nog niet aangekomen. Ik heb meteen wel een bevestingsmail gekregen. ik ben al 2jaar klant. Wat is het beste dat ik nu doe? Het is toch wel een redelijk dure gsm en heb schrik dat deze na weken of maanden nie zal aankomen (na wat ik hier allemaal lees) zou ik mijn geld al terugvragen of morgen naar een Orange shop gaan om daar mijn verhaal te doen?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Immi2020  nou ja misschien dat de duivel er mee speelt he 🙂 En nee ik heb niks gedaan laat ook even voorop staan he ben ook maar gewoon een klant bij Orange en een ervaren triber. 

Dat je een tevreden klant bent staat zeker en vast. En hopelijk blijft dat ook en blijf je ook nog lang actief op de Tribe. Je kan als je wil een oplossing aanduiden als je vindt dat het opgelost is. Als je nog niet echt de oplossing hebt laten je de post voorlopig onopgelost staan. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@Immi2020  naar een Orange shop gaan heeft geen enkele zin. Dit omdat zij niks zien van wat er online besteld is en wat er du et de bestelling(en) gebeurd en deze gaan je dus ook met niks terug sturen. het beste advies raad ik je aan contacteer het webcare team , dat is via Messenger of Twitter. Enkel op die manier zal jou vraag bij de correcte dienst aankomen en zullen ze het voor je nakijken. Je hoeft niet te achten op een antwoord want zij sturen je zodra er een oplossing is. 

Nu zie ik ook dat je twee dagen geleden hebt besteld dus heb ook nog even geduld voor je contact opneemt. Ik weet wel het zou  binnen de twee dagen geleverd worden maar vermoedelijk is er een achterstand. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Immi2020
Aspirant verkenner

Bedankt voor je antwoord, maar je begrijpt toch dat ik spijt begin te krijgen na al deze soort gelijke zaken. Het gaat ook over 1000 euro. Is het mogelijk om via twitter mijn geld terug te krijgen indien ik dit wil?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Ja ik begrijp wat je er mee bedoeld @Immi2020  en € 1000 is ook geen zakgeld. 

Wat er echt precies zo lang duurt weet ik ook niet daar heb ik ook geen enkel zicht op. Moest je je geld terug willen dan zal je ook dit moeten aangeven via het webcare team en dan zal er een procedure opgestart worden. Via die procedure zou er dan een mogelijkheid zijn om je geld terug te krijgen maar dat is ook niet morgen geregeld. Daar gaan ook goedkeuringen en dergelijke bij komen kijken dus dat is ook even wat tijd. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Immi2020
Aspirant verkenner

Oke dikke bedankt voor uw reactie Patrick!!

Ik heb heeeel toevallig net een bevestingsmail van bpost gekregen dat ze ermee bezig (mss dat deze post ermee te maken had, wie zal het zeggen haha) dus het ligt wel op het juiste spoor en heb ik tenminste zicht erop. Ik ben altijd een tevreden klant geweest van Orange laat dit duidelijk zijn.

Leden met de meeste pluimen