Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-06-20 21h52
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hey jongens,
ik heb op 8 juni een nieuwe iphone 11 pro besteld, deze is tot op heden nog niet aangekomen. Ik heb meteen wel een bevestingsmail gekregen. ik ben al 2jaar klant. Wat is het beste dat ik nu doe? Het is toch wel een redelijk dure gsm en heb schrik dat deze na weken of maanden nie zal aankomen (na wat ik hier allemaal lees) zou ik mijn geld al terugvragen of morgen naar een Orange shop gaan om daar mijn verhaal te doen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Immi2020 nou ja misschien dat de duivel er mee speelt he 🙂 En nee ik heb niks gedaan laat ook even voorop staan he ben ook maar gewoon een klant bij Orange en een ervaren triber.
Dat je een tevreden klant bent staat zeker en vast. En hopelijk blijft dat ook en blijf je ook nog lang actief op de Tribe. Je kan als je wil een oplossing aanduiden als je vindt dat het opgelost is. Als je nog niet echt de oplossing hebt laten je de post voorlopig onopgelost staan.
@Immi2020 nou ja misschien dat de duivel er mee speelt he 🙂 En nee ik heb niks gedaan laat ook even voorop staan he ben ook maar gewoon een klant bij Orange en een ervaren triber.
Dat je een tevreden klant bent staat zeker en vast. En hopelijk blijft dat ook en blijf je ook nog lang actief op de Tribe. Je kan als je wil een oplossing aanduiden als je vindt dat het opgelost is. Als je nog niet echt de oplossing hebt laten je de post voorlopig onopgelost staan.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |