Toestellen en instellingen
Je oog laten vallen op een nieuwe smartphone? De nieuwste smartwatch uitgetest of benieuwd naar de reviews over de nieuwste producten van onze techbloggers ? Dan vind je zeker iets naar jouw gading in deze rubriek.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Iphone SE

Iemand die een iphone SE heeft gekocht bij orange en tevreden zijn van het toestel. Ik zou graag wat reviews heben over het toestel

bedankt

Labels (1)
22 ANTWOORDEN 22
Highlighted
Aspirant genezer

Re: Iphone SE

@Ellentje 

Online kan je al veel reviews bekijken.

Reviews 

Maar je mag je zeker niet vastpinnen op reviews. Wat voor sommige mensen een voordeel is, is voor anderen weer een nadeel en omgekeerd

Highlighted
Ervaren verkenner

Highlighted
Ervaren verkenner

@Joery_dw sorry, had je link niet gezien 😉

Yves

Highlighted
Leidende sjamaan

@Ellentje  het is heel goed dat je de reviews ervan bekijkt , zo kan je erachter komen wat de specs zijn en welke er te krijgen zijn en andere info.  Maar het is nog altijd aan je zelf om het toestel te beoordelen. Ik heb een Iphone 11 pro maar ik hoor van sommige al naast mij of hier of waar ook ik moet dat niet. Het is ook een ander besturingssysteem ook wel wat jij misschien gewoon bent. Als je zegt ik gebruik al een Iphone dus ben dat gewoon dan zou ik hem kopen want dan heb je een Iphone 11 of 11 pro maar voor minder geld en de prestaties ervan zijn hetzelfde.

Als je twijfelt de  Iphone SE te kopen dan zou ik het niet doen want het is toch veel geld en terug brengen is niet rap een optie.  

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Highlighted
Veteraan verkenner

Je kan bv bij bol.com, Mediamarkt,... Naar de reviews voor de iPhone SE kijken

Highlighted
Aspirant verkenner

Prijs-kwaliteit top toestel!

Highlighted
Ervaren verkenner

@Ellentje 

Ik heb een iphone SE, ik heb verschillende winkels geraadpleegd  en online ook opgezocht op Apple.com daar vind je veel informatie van het toestel. 

ik heb mijn iphone al 2 jaar en ik ben nog altijd tevreden van mijn aankoop.

Highlighted
Leidende sjamaan

@lieselot-1  de topic starter bedoelde meer de Nieuwe SE.

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Highlighted
Ervaren verkenner

@patrick2 

ik wist niet dat er een nieuwere SE bestond. Ik heb een oudere versie van iphone SE. zolang hij nog werkt koop ik nog geen nieuwe.

@Ellentje hopelijk kon ik je toch een beetje helpen.

Leden met de meeste pluimen