Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-12-23 18h21
Antwoorden: 3 antwoorden
Iphone besteld die op voorraad was ... en geen levering. Ook geen communicatie.
Wel werd het volledige bedrag betaald en zijn we nu de speelbal van de slechtste klantendienst van België
Orange klantendienst 1 keer aan de telefoon gekregen en weet zoals vaak van toeten of blazen. Vandaag is het zelfs zo erg dat het nummer 5000 / **bleep** volledig onbereikbaar zijn.
Mails naar businesssupport krijgen eveneens na weken geen antwoord.
Als er iemand een mail adres heeft van dit gekkenhuis, graag ...
Na wederom een volledig uur aan de telefoon te hebben gehangen met dit gekkenhuis blijkt dat de IPHONE bestelling in de achtergrond werd geannuleerd (zonder communicate).
IPHONE werd volledig betaald (zonder afbetaling),
Eenzijdig door Orange geannuleerd en niet terugbetaald.
En nu zal er een dossier opgemaakt worden.... niet om het op te lossen.... Maar om die betaling terug te krijgen, naar de achterliggende diensten (lol).
Hopeloos .
Orange heeft geen email adres enige wat je kan doen is naar een shop gaan , maar veel hulp heb je daar niet aangezien je online de bestelling gedaan hebt. Dan rest het enkel om te bellen of een bericht via facebook te doen.
Hier gaan we niet echt kunnen helpen want dit is een forum van en voor klanten.
Doet me denken aan
https://www.youtube.com/watch?v=efLCvx0TxrM
Orange klantendienst blijft één en al chaos. Toestel bestellen chaos, het juist gefactureerd krijgen chaos.
Ik wacht nog een week en dan wordt alles opgezegd.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |