Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-01-21 07h33
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
sinds gisterenavond ben ik klant bij Orange TV en Internet en we hebben al
de eerste problemen.
- kan niets opnemen, mijn harde schijf blijft op 100%
- kan mijn smartphone niet koppelen aan Orange TV
- krijg een melding dat de interactieve TV-servers niet bereikbaar zijn.
Weet iemand een oplossing, anders moet ik al direct de lastige klant uithangen.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Alles in orde nu.
Technieker is langs geweest met USB stick. En 5 minuten later was het al gefixd.
Die heeft alles geïnstalleerd en nagekeken.
Maar de opnames proberen heeft hij niet gedaan volgens mij.
@mw1985 schreef:
Die heeft alles geïnstalleerd en nagekeken.
Maar de opnames proberen heeft hij niet gedaan volgens mij.
Het gebeurt dat met je phone de decoder niet kan bereiken. De weg is via wifi of 4G naar de Orange severs die dan langs je modem terug binnenkomen en dan bedraad of via wifi contact maken met je decoder. Daar zit een time-out op van een paar seconden
Heb het ook al voorgehad - het lost zichzelf wel op als je wat later probeert. Heb destijds toen ik het voorhad van alles gedaan. Decoder power-off/power-on, app van de phone en terug installeren, niets hielp. Totdat ik doorhad dat het de verbinding met de decoder was die langs de Orange server die tijdelijk spaak liep.
De opnames proberen heeft de installateur destijds bij mij ook niet gedaan
Ik ben intussen wat aan het zoeken geweest op Tribe.
En blijkbaar is het probleem met de opnames bij andere mensen ook een probleem
sinds het begin van het jaar.
Ik ben al blij dat het niet bij mij alleen is momenteel.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |