annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Juist klant en nu al problemen

Topic gestart op: 06-01-21 07h33

Antwoorden: 7 antwoorden

mw1985
Ervaren verkenner

Juist klant en nu al problemen

OPGELOST

Hallo,

 

sinds gisterenavond ben ik klant bij Orange TV en Internet en we hebben al
de eerste problemen.

- kan niets opnemen, mijn harde schijf blijft op 100%

- kan mijn smartphone niet koppelen aan Orange TV

- krijg een melding dat de interactieve TV-servers niet bereikbaar zijn.

 

Weet iemand een oplossing, anders moet ik al direct de lastige klant uithangen.

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
mw1985
Ervaren verkenner

@Josette 

Alles in orde nu.

Technieker is langs geweest met USB stick. En 5 minuten later was het al gefixd. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Josette
Wijze
Wijze

@mw1985  goedemorgen,

van mij krijg je eerst deze: 

TagKerst.jpg

Is de monteur niet bij jullie geweest?

Die moet alles nakijken eer hij de deur uit gaat.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik op het blauwe woordje.
0 pluimen
mw1985
Ervaren verkenner

Die heeft alles geïnstalleerd en nagekeken.
Maar de opnames proberen heeft hij niet gedaan volgens mij.

 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze


@mw1985  schreef:

Die heeft alles geïnstalleerd en nagekeken.
Maar de opnames proberen heeft hij niet gedaan volgens mij.

 


@mw1985 

Het gebeurt dat met je phone de decoder niet kan bereiken.  De weg is via wifi of 4G naar de Orange severs die dan langs je modem terug binnenkomen en dan bedraad of via wifi contact maken met je decoder.  Daar zit een time-out op van een paar seconden

Heb het ook al voorgehad - het lost zichzelf wel op als je wat later probeert.  Heb destijds toen ik het voorhad van alles gedaan.  Decoder power-off/power-on, app van de phone en terug installeren, niets hielp. Totdat ik doorhad dat het de verbinding met de decoder was die langs de Orange server die tijdelijk spaak liep.

De opnames proberen heeft de installateur destijds bij mij ook niet gedaan

mw1985
Ervaren verkenner

@Gregory 

Ik ben intussen wat aan het zoeken geweest op Tribe.

En blijkbaar is het probleem met de opnames bij andere mensen ook een probleem
sinds het begin van het jaar.

Ik ben al blij dat het niet bij mij alleen is momenteel.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen